A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Vl 1500 Intruder Lc 1998 (1462)

Vl 1500 Intruder Lc 1998 (1462) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

És a lányok is szeretik - a hátsó ülést

Szöveges ítélet

Még az előző évezred végén kerestem egy "igazi" motort a nagyok közül, néztem én sokfélét, és akkor, a 98-as februári kiállításon megláttam Őt. Rögtön tudtam, hogy egy ilyen kell, és semmi más. Azóta sem láttam olyat, amelyikre lecserélném. Na jó estleg az új 1800-as Suzuki...
A nagy bölények között kiváló gép, könnyű vezetni, nagyon megbízható, nekem még most is nagyon tetszik, és a többi klasszikus cruiserre átülve mindig rájövök, hogy ez a modell a legnagyobb. A Fat Boy például óriási csalódás volt. Pedig a Terminátorban olyan nagynak látszott.
Az újabb powercruiserek persze mások...
Nem vettem rá plexit, szerintem úgy túlságosan nagypapás, és úgy érzem, nem is látok ki mögüle.
Az üléshelyzet fennséges, és lazának (látszik), de ha több száz km-t mész vele, iszonyúan el tudsz fáradni. Hát akkor fáradt Király leszel!
Fárasztó még a kemény rugózás (a pocsék utakon).
Egy GSX_R-es cimbi, miután fél napig könyörgött, hogy kipróbálhassa, estig ócsárolta, hogy lehet egy ilyen nagy buta vassal kimerészkedni az utcára. Se fék, se futómű, se motorerő. Majdnem bedobtam a Balatonba. Nem vagyunk egyformák.
A gép még mindig gyári eredeti, van néhány orig. kiegészítő rajta, és egy riasztó, ami ha hosszú állásnál nincs kikapcsolva, szereti leszívni az akksit.
Ja, és kicsit megfúrtam a csöveket, hogy a hang, és a látvány szinkronban legyen, de semmi durvaság!

Hibalista

- Kb. 700-nál megcsúszott a kupplung, garanciális szett, és rugócsere után a szerelő sk törte el a sebességváltót mert a b@rom úgy akarta kipróbálni, hogy már jól fog-e, mint egy 125-ös krosszgépet:kupplung be, egyes, első fék be, nagy gáz, kupplung eldob - reccs. Majdnem elsírtam magam, aznap vonattal mentem haza Bp-ről vidékre talpig bőrszerkóban. Lett is motorcsere izibe!
- Azóta semmi.

Ide hordtam szervizbe

A b@rom azóta szerintem már nincs a szakmában. A cseremotort, míg garanciális volt a győri mszervíz csapata gondozta, azóta én legózgatok rajta, cserélgetem a kopó alkatrészeket (akksi, gumi, fékbetét, stb...), telente pedig gyári könyv szerint átnézem az egészet.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (4) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.