És a lányok is szeretik - a hátsó ülést
Szöveges ítélet
Még az előző évezred végén kerestem egy "igazi" motort a nagyok közül, néztem én sokfélét, és akkor, a 98-as februári kiállításon megláttam Őt. Rögtön tudtam, hogy egy ilyen kell, és semmi más. Azóta sem láttam olyat, amelyikre lecserélném. Na jó estleg az új 1800-as Suzuki...
A nagy bölények között kiváló gép, könnyű vezetni, nagyon megbízható, nekem még most is nagyon tetszik, és a többi klasszikus cruiserre átülve mindig rájövök, hogy ez a modell a legnagyobb. A Fat Boy például óriási csalódás volt. Pedig a Terminátorban olyan nagynak látszott.
Az újabb powercruiserek persze mások...
Nem vettem rá plexit, szerintem úgy túlságosan nagypapás, és úgy érzem, nem is látok ki mögüle.
Az üléshelyzet fennséges, és lazának (látszik), de ha több száz km-t mész vele, iszonyúan el tudsz fáradni. Hát akkor fáradt Király leszel!
Fárasztó még a kemény rugózás (a pocsék utakon).
Egy GSX_R-es cimbi, miután fél napig könyörgött, hogy kipróbálhassa, estig ócsárolta, hogy lehet egy ilyen nagy buta vassal kimerészkedni az utcára. Se fék, se futómű, se motorerő. Majdnem bedobtam a Balatonba. Nem vagyunk egyformák.
A gép még mindig gyári eredeti, van néhány orig. kiegészítő rajta, és egy riasztó, ami ha hosszú állásnál nincs kikapcsolva, szereti leszívni az akksit.
Ja, és kicsit megfúrtam a csöveket, hogy a hang, és a látvány szinkronban legyen, de semmi durvaság!
Hibalista
- Kb. 700-nál megcsúszott a kupplung, garanciális szett, és rugócsere után a szerelő sk törte el a sebességváltót mert a b@rom úgy akarta kipróbálni, hogy már jól fog-e, mint egy 125-ös krosszgépet:kupplung be, egyes, első fék be, nagy gáz, kupplung eldob - reccs. Majdnem elsírtam magam, aznap vonattal mentem haza Bp-ről vidékre talpig bőrszerkóban. Lett is motorcsere izibe!
- Azóta semmi.
Ide hordtam szervizbe
A b@rom azóta szerintem már nincs a szakmában. A cseremotort, míg garanciális volt a győri mszervíz csapata gondozta, azóta én legózgatok rajta, cserélgetem a kopó alkatrészeket (akksi, gumi, fékbetét, stb...), telente pedig gyári könyv szerint átnézem az egészet.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 52000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |