A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 650 S 2005 (656)

Gsf 650 S 2005 (656) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Érzelem és ráció

Szöveges ítélet

Miért vettem meg a Banditot? Először a racionális okok: megbízható, igénytelen, kiforrott technikájú gépnek ismertem meg a korábbi tesztekből, tulajdonosi véleményekből. Ár-érték arányát kifejezetten jónak tartom. Az S változat félidoma hosszabb túrákon, nagyobb sebességnél bizonyul hasznosnak. Az érzelmi okok: A régebbi gsxr-ekből származó finoman bordázott blokk látványa, a fejidom és farokidom vonalvezetése tetszetős. Én a piros színt választottam, de szerintem feketében és kékben sem csúnya.
Nagyon meg voltam elégedve vele. Teljesítménye számomra bőven elegendő, a 650-es blokk van annyira nyomatékos, hogy normális használat mellett ne kelljen folyamatosan váltogatni. Fogyasztása egy személlyel, top-case-zel nem nagyon ment 5 liter fölé, bár inkább országúton használtam, túrázásra és napi munkába járásra, faluból az 50 km-re lévő megyeszékhelyre. Gyárilag nem sok mindent lehet rápakolni, de a 42 l-es, Louisban vásárolt doboz jó szolgálatot tett.
Futóműve kényelmes és jóindulatú, csak nagyobb sebességgel vett, egyenetlen burkolatú kanyarokban kezd táncolni a fara, de ez sem para.
Ami katasztrófa, az a szervíz. Garanciaidő alatt kénytelen voltam visszahordani a márkakereskedésbe (direkt nem írok nevet, bár megérdemelnék). A szerelő srác nem képesített motorszerelő és ez sajnos a munkáján is tükröződött - igénytelenséggel párosulva. A nullkilométerrel átvett motor első útján elhagytam a jobb oldali kormányvégsúlyt - rosszul rögzítették. Kaptam garanciában újat. Elkövettem azt a hibát, hogy a gumicserét velük csináltattam meg! A feketére fényezett alufelni széléről több helyen lezúzták a festést, a keréktengely szimmeringjét visszaszereléskor eldeformálták, úgy, hogy mire két nap múlva a nyikorgás miatt észrevettem, addigra az alatta lévő csapágy telement kosszal. Persze szó nélkül adtak garanciában egy új csapágyat és szimmeringet - amit nem velük szereltettem be:-) Apropó, gumik. A gyári Bridgestone Battlax BT 020 ill. 011 F 12000 km-nél lett cserélve, bár még elment volna 1-2 ezret. Az utána következő Dunlop D208 sokkal jobban tapadt, nagyobb biztonságérzetet adott, de 9000-nél cserélni kellett elöl-hátul (elejében még volt párezer). Aztán Continental Road Attackot tetettem fel - nem bántam meg, jó gumi, szárazon és vizen is.
Összességében egy megbízható, kis szervízigényű, gazdaságosan üzemeltetehető, kényelmes járgány. Mégis eladtam, de "stílusváltás" miatt: most egy Kawasaki VN 900 Classiccal járok. Ha anyagilag megtehettem volna, biztosan megtartom.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

márkakereskedés - tragikusan dilettáns, igénytelen hozzáállás és munka

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.