A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 1400 2004 (1402)

Gsx 1400 2004 (1402) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

émotion

Szöveges ítélet

TDM900 után kellett valami kényelmesebb, erősebb, vidámabb, túrázásra, és mókára is alkalmas gép.
Télen, 10 cm-es hóban vettem. Az udvarból el kellett lapátolni a havat, hogy ki tudjuk tolni az utánfutóig. Nem volt hibátlan gép. Feküdt már mindkét oldalán, de a váz, futómű fényezés rendben volt. Megkapott minden szervizt, amit az előző gazda elhanyagolt. A cruiser (...) gumit is azonnal lecseréltem rendes sport gumikra. Láncból a kapható legerősebbet kéri. Légszűrőből csak a gyárival működik rendesen. A dupla fojtószeleprendszer érzékeny a szinkron beállításra. Évente ellenőrizni kell. A fék érzékeny a karbantartásra. 1-2 évente kötelező a fékfolyadék csere, és néhány évente érdemes darabokra szedni a féknyergeket, és kitakarítani őket. Csak így lesz jó fékhatás. Elől 12 (!) dugattyúnak kell együtt dolgozni. A kuplung is olajos. Ennél is cserélni kell 1-2 évente a folyadékot, és néha szét kell szedni az alsó munkahengert, ki kell takarítani. Az első teleszkóp kényes a jó olajra. Motoros súlyától, motorozási stílustól függően 5-7,5-10 olaj is jó lehet. Úgy kell kiválasztani az olajat, hogy a csillapítást kb. középső tartományba állítva átlagos használat mellett ne koppanjon le az eleje. Így meg tudod oldani, hogy túrán kicsit puhítasz a csillapításon, délutáni játszósra meg felkeményíted. Kis odafigyeléssel elég ügyes a futóműve. Gyakorlatlanabb sport motorosokat simán lehet kúpolni vele a hegyekben. BMW GS 1250-től kicsit lemaradt, de semmi szégyenkezni valója nincs. Ha kell, haladós, ha kell kényelmes, de minden körülmények közt biztonságos, és stabil. 1 személlyel, és nagyobb plexivel 160 környékén hajlamos egy kis kígyózásra, de alatta, felette stabil.
A nyomatéka fölényes. (Inkább jó szór rá, hogy eszement.) Bárhol, bármikor, bárhonnan hiszti nélkül elindul. A 0-100 úgy ~3 mp, hogy közben van időd 2-t váltani... Ha nem csak páváskodni akarsz, hanem használod is a gépet, akkor érdemes csuklószorítókat, és fáslit beszerezni, vagy edzeni egy kicsit alkarra és derékra. Ha nem figyelsz oda, úgy meghúzza a derekad, hogy másnap nem tudsz felkelni. Az utasét is... Csomagokkal felpakolva is. 15%-os emelkedőn is. A tömegéhez, és stílusához képest nagyon jól kanyarodik. Jó gumikkal, és jól beállított futóművel nyugodtan lehet lábtartóval karcolni. Az olcsó, régi túra gumikat el kell felejteni. Vagy felső kategóriás túra gumi, vagy sport gumi. A gyári méret tökéletesen megfelel. Kár vacakolni 180-as gumival. A 190-est is pillanatok alatt megeszi. Akinek az a cél, hogy 18000 km-t elmenjen egy hátsó gumival, az vegyen 600-as fazert, CBF-et, vagy DL650-et. GSX1400-nál egy sportgumi 5000 km, ha vigyázol rá. Ha használod is, akkor 3 délután. Nem egyszerű gép, oda kell figyelni rá. Se abs, se kipörgésgátló, se egyéb elektronikus okosság. Ennél a rain mód, az kimerül abban, hogy felveszed az esőruhát. A gáz kezelési hibákat azonnal, keményen megbosszulja. Ránt, ficánkol, ha nem akkor, és nem annyit. 1-2e km, és megtanulsz tized mm-t mozdítani a gázon. Kanyarban a nagykönyv szerint tolni kell a kormányt, és a súlyponttal is dolgozni kell. A krumpliszsák stílus ennél nem válik be. Ha nem uralni akarod, (esélytelen) hanem táncolni vele, akkor különleges élményt ad. Vezesd, és figyelj rá, mert lábadra lép. Tűsarkúval. A kisujjadra... Ha van rá lehetőséged, és ezzel jársz dolgozni, nem fogják érteni a kollégák, hogy miért vigyorogsz reggel (mert még tart...) és miért a munkaidő vége előtt (mert már érzed...). Vigyázz rá. Az utolsó klasszikus gépek egyike. Ez mindig érték lesz.

Hibalista

- Elromlott:
- -Időjárás
- -Gumi mintamélység
- -Láncfeszesség
- -Benzinszint

Ide hordtam szervizbe

Csak saját magam. Egy ékszer. Ezt nem piszkálja senki, amíg nálam van. Csak a legjobb alkatrészeket kaphatja, csak a leggondosabban beépítve.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 46000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? TDM 900 Következő motorja? Ezt? Mire?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.