A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Hayabusa Gsx 1300 R 2008 (0)

Hayabusa Gsx 1300 R 2008 (0) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Első Suzukim és nagyon bitang!

Szöveges ítélet

Ez az első suzukim,eddig csak hondáim voltak abból viszont majdnem az egész paletta és az utolsó 2vel voltak bajok(már olyan h Honda minőség azt elkell felejteni.)Eddig nagyon bevált a suzuki szeretem nagyon imádok vele motorozni közúton,pályán,hosszabb túrán,bárhol!Ha az 1100XX-hez hasonlítanám,csuklóból tudja azt amit az XX megfeszülve pedig szerettem azt is nagyon,de legalábbis az enyém 8-14 litert evett ha lassan ha pedig üveghangon mentem vele.A busa lájtosan(240-ig 6-6.5liter közúton,de pályán sem eszik 12-nél többet.)Hidegen kicsit darabosan indul egyből beindul csak pár fordulatig kb. 5 másodperc várni kell h kisimuljon a járása,de utánna úgy jár és indul,mint a doxa!A váltója a legjobb ami a piacon kapni lehet(van jó pár tipus amivel összetudom hasonlítani veri mindet!!!)biztos hozzá járult az is h csak motul 300V factory olajat használok,a lánc kb. 70%-os lehet a nagy igénybevétel ellenére is(pálya használat min.70%)szintén motul termék factory lánc spray,a féken nagyon sokat javított a fém fékcső 5.1-es motul fék olajjal.A váz,futómű,kezelőszervek,kupplung,blokk hibátlanok továbbra is!!!!!Olajfogyasztás NULLA!

Hibalista

- Motorikusan,váz,futómű,kezelőszervek hibátlan!!!De van pár dolog amire oda kell figyelni.1:az oldal idomok 2 részből állnak és ezek gyorszárral vannak összepatentolva,nekem a jobb oldalinál már az ezres szervizig elengedett egy rögzítés ami miatt elvált egymástól a két idom.2:a motor rögzítő hátsó alsó tőcsavar elszakadt valószínű a blokk rögzítő kónusz csavar nem tartott rendesen és túlterhelte a tőcsavart,oldalstendert tartó konzol miatt nemhagytam el,mert beleütközik a rázkódás közben.3:valamilyen kábelt újra rögzítettek a kormánynál a gyújtáskapcsoló mellett,mert állítólag előfordult hogy kidörzsölödött,most 11000km-nél első féktárcsát fognak rajta cserélni,mert hossz irányban meglógosodtak ezért nagy sebességről fékezésnél ráz,biztos közrejátszott a nagyobb részt a pálya használat(70%).

Ide hordtam szervizbe

Én magam

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Golyó,GS motorszerviz

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.