első sportgépem
Szöveges ítélet
Hát az úgy volt, hogy, kb 16 éve el kezdtem motorozni, aztán jöttek egymás után az enduró, és cross motorok.
Azt gondoltom egyet, (jól átgondoltam, kb 2 évig, hogy mi legyen utcára), és a 750 es gixxer lett a kivállasztott.
Rengeteg tipust megnéztem, összes konkurens márka(japán persze), 600-as, 1000-es gépeit, több évjáratot, is, rengeteg motorossal beszéltem, szerelők, meg olyanok kiknek a véleményére lehet adni,és sok tesztet véleményt netről elolvastam.
Ez ment majd egy éven keresztül, majd az R1, a Gixxer 1000, és a Gixxer 750-re szűkült a kör.
Ez lett első sportgépem, ezért úgy döntöttem, enduró után elég a 156 lóerő, a 180 paci még megvár, ha ezt túléltem.
Amúgy is ez a 2006-os 750-es vitte nálam a pálmát designra, mert a mai napig rohadtúl tetszik.
3 éve történt a vétel, azóta közel 40 000km-ert tettem bele, és nulla,,ismétlem nulla meghibásodás.
Most voltam a suzukinál vele, hogy nézzék át, és az eredmény, semmi javítás, még szelepekhez sem kellett nyúlni, minden gyári értéken belűl, nulla olajfogyasztás. A hangja is olyan mint amikor 6000 km-el hozzám kerűlt.Ehez persze hozzátartozik, hogy imásom, és úgy vigyázok rá mint magamra.
A szervízeket megam csinálom olaj, szűrőcserék, fék, lánc (kopóalkatrészek), ezen felűl soha el nem romlik.(tudok motoros körbe egy 2004-esről ami 90 000km-nél jár és semmi gind.
Azóta volt szerencsém kipróbálni nagyobb távokon 2005-ös R1-et, cbrr 600, gixxer 1000-et, és mindaz mellett, hogy az összes nagyon király gép, és persze gyönyörűek, egy valamire leszek egyszer hajlandó kicserélni, az ezres negytesóra. Filingre mindenben a gixxerek tetszenek a legjobban, mindamellett, hogy magyarországon a suzukikat sokszor éri kritirka a sznoboktól, hogy olcsó tömegmotor, ezt pont le.....m, mert ezek a sportgépek viszik a legtöbb dologban a pálmát.Mondom ezt úgy, hogy kocsiból Hondám, van, crossmotorból meg Yamaha.
Összegezve azt tudom mondani, hogy egy tökéletes összhangú, nagyon kezes, de bivajerős, totálisan megbízható, és nagyon jó fogyasztású, gép, egy nagyon tetszetős kasztniban.
Fogyasztása, hogy némi konkrétumot is írjak: túra 120-150 km/h: 4,7 liter
tempózás (nem eszeveszetten) 150-220 km/h: 5.5-.5.9 liter, vegyes: 5.1 liter.
Pályázni nem járok ott biztos több.
Az ereje király, negyon jól adagolható , simán lehet vele andalogni, aztán fordulat függvényében egyre jobb, én 1000-ekkel jártam mototrozni, mindenhol simán tartja őket, esetleg 1 sebességgel kissebben kell kigyorsítani.
Vége: passz, egyszer mentem 254-el (azt 4-dikben értem el), aztán gyorsan be 6, és vissza a megszokott 200-ra.
Aki sportmotort vesz, és mondjuk előszőr életében, ezt a kategóriát nem szabad kihagyni, nekem még remélem sokáig meg lesz, mert nagyobb egyenlőre biztos nem, ell, szebb pedig nem nagyon, van , főleg az újak között.
DE kék feéret kell venni , mert az a leggyorsabb, köztudottan.
Hibalista
- kipuffogószelep bovden zsirzás
Ide hordtam szervizbe
én magam
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 6500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | drz 400 e szupermoto | Következő motorja? | gsxr 1000 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |