Életösztön! Nem akarok elpatkolni!!!
Szöveges ítélet
Már nem most vettem meg a vasat. A kiválasztásnál tudatosan törekedtem a 400 as kategóriára. FZR, CBR, VFR, ZXR, GSX-R ek voltak terítéken. Megnéztem mindegyikből vagy 5 öt de csak leharcolt , szétpályázott, konténerből "ujjáépített" modelleket találtam. Már majdnem feladtam mikor megláttam Őt! Igaz hogy 300 km. t kellett érte utazni de megérte.
A kényelme nem egy Goldwing de én sportmotort akartam nem egy guruló fotelt. Az majd akkor jöhet ha nem tudom magam ráhajtogatni az ilyen gépekre. 68 Le t tud papíron. Ezt nem mértem de valahol ekörül lehet. Tényleg dinamikusan mozog 8000 felett. Mivel ez egy 400 as motor ezért igényli a fordulatszámot. Aki 4000 er alatt akar motorozni vegyen valami V2 est.
A motor kompakt, könnyű darab. egy 1100 as moci után ültám át rá, szóval van összehasonlítási alapom. Azt nem mondom hogy megfogja a 600 asokat de nekem bőven elég ennyi erő. Cserébe jóval kevesebb rá a teljesítményadó és jobb a fogyasztás. 2 személynek nem túl kényelmes. A hátsó ülés nagyon magasan van szóval apróbb csajok szállítása kicsit körülényes lehet.
összgezve egy nagyon kezelhető hibátlan kis gép, kezdőknek vagy olyan embereknek mint én. Nem meghalni megyek az utcára. Az autók 95 % a meg úgy is mazsola egy motornak.
Hibalista
- Fesszabályzó elment rajta 1 szer de 1 hét alatt kaptam bele másikat. 20 perc munkával felszereltem
-
Ide hordtam szervizbe
eddig még én csináltam rajta mindent. De nem vagyok szerelő .
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |