A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Sv 1000 S 2003 (996)

Sv 1000 S 2003 (996) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Ehhh... tököm a frappáns címekbe....

Szöveges ítélet

Még most is megvan, szeretem. Volt már elég motorom, de ezt tényleg megkedveltem. Talán mert jó nagy, és én sem vagyok aprólék. A gyári hátsó futóművet a vásárlást követő második napon Bitubóra cseréltem. Az első helyére érdemes TL1000R elejét betenni, én megelégedtem egy progresszív rugóval, meg picit sűrűbb olajjal. A gyári kormánygátló egy forintot nem ér. Megemeltem a lábtartót, nagyobb hűtőt kapott, mert szegény folyton hőgutától szenved azzal a kis filigrán gyárival. A gyári kipufogóval a legjobb a teljesítménye (fékpadon mérve igazolt dolog ez, nem légbőlkapás), nekem egy kettő az egybe yoshimurám van, 107 LE hátsó keréken mérve, gyárival 108. Az elektronika írt, sportlégszűrő is van benn, de sokkkal több mindent nem lehet vele csinálni, power commandert meg luxusnak ítéltem beépíteni, mert erőt nem tol rá plusztban, csak szépíti a nyomatékgörbét.

A motor hosszú, nagy tengelytáv, nem túl sportos, gumiban a Pirelli Supercorsa Pro-val érezte magát a legjobban, ezzel volt legkevésbé ideges féktávon. Kanyarban hajlamos hullámozni a motor, de ugye futómű, kormánygátló nélkül ez nehéz... A hátsó lengőkar sem a stabilitás netovábbja, no, de ne várjunk csodákat ennyi pénzért!

A motort leáttételeztem egy picit, a fogyasztás 10 liter feletti, mondjuk én húzom neki.

A ringen ezzel a konfigurációval 2-05-öt tudtam menni, de ismerek valakit aki a TL elejével ment vele 2-02 tetejét is.

Ennyit tud a gép.

Hibák: A kuplungja ölég gyengusz, már többször is szét kellett szednem, darabos, nem ajánlom az egykerekezéses nyektetést, mert nem bírja. Amúgy rohadt megbízható, még soha nem hagyott cserben.

Azoknak kifejezetten ajánlom, akik nem pályacsúcsot akarnak dönteni, csak motorozni akarnak, viszont nem kezdők, mert a nagy nyomaték egy tanoncnak csúnya keresztbe állásokat tud eredményezni, ez pedig az álmoskönyv szerint az ember kulccsontjára regresszív hatással bír...

Jó motor, ajánlom!

Hibalista

- kuplung, telószimmering.

Ide hordtam szervizbe

Magam szerelem.

höhööhöhöhhööö... osztályozom is. 10-es... :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.