Ehhh... tököm a frappáns címekbe....
Szöveges ítélet
Még most is megvan, szeretem. Volt már elég motorom, de ezt tényleg megkedveltem. Talán mert jó nagy, és én sem vagyok aprólék. A gyári hátsó futóművet a vásárlást követő második napon Bitubóra cseréltem. Az első helyére érdemes TL1000R elejét betenni, én megelégedtem egy progresszív rugóval, meg picit sűrűbb olajjal. A gyári kormánygátló egy forintot nem ér. Megemeltem a lábtartót, nagyobb hűtőt kapott, mert szegény folyton hőgutától szenved azzal a kis filigrán gyárival. A gyári kipufogóval a legjobb a teljesítménye (fékpadon mérve igazolt dolog ez, nem légbőlkapás), nekem egy kettő az egybe yoshimurám van, 107 LE hátsó keréken mérve, gyárival 108. Az elektronika írt, sportlégszűrő is van benn, de sokkkal több mindent nem lehet vele csinálni, power commandert meg luxusnak ítéltem beépíteni, mert erőt nem tol rá plusztban, csak szépíti a nyomatékgörbét.
A motor hosszú, nagy tengelytáv, nem túl sportos, gumiban a Pirelli Supercorsa Pro-val érezte magát a legjobban, ezzel volt legkevésbé ideges féktávon. Kanyarban hajlamos hullámozni a motor, de ugye futómű, kormánygátló nélkül ez nehéz... A hátsó lengőkar sem a stabilitás netovábbja, no, de ne várjunk csodákat ennyi pénzért!
A motort leáttételeztem egy picit, a fogyasztás 10 liter feletti, mondjuk én húzom neki.
A ringen ezzel a konfigurációval 2-05-öt tudtam menni, de ismerek valakit aki a TL elejével ment vele 2-02 tetejét is.
Ennyit tud a gép.
Hibák: A kuplungja ölég gyengusz, már többször is szét kellett szednem, darabos, nem ajánlom az egykerekezéses nyektetést, mert nem bírja. Amúgy rohadt megbízható, még soha nem hagyott cserben.
Azoknak kifejezetten ajánlom, akik nem pályacsúcsot akarnak dönteni, csak motorozni akarnak, viszont nem kezdők, mert a nagy nyomaték egy tanoncnak csúnya keresztbe állásokat tud eredményezni, ez pedig az álmoskönyv szerint az ember kulccsontjára regresszív hatással bír...
Jó motor, ajánlom!
Hibalista
- kuplung, telószimmering.
Ide hordtam szervizbe
Magam szerelem.
höhööhöhöhhööö... osztályozom is. 10-es... :)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 15000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |