Egyszerűen jó gép.
Szöveges ítélet
20-21 Le. Országútra éppen elég. Sztrádára menni vele komoly elhatározás, mivel max. 90-100 között érzi jól magát (igaz, hogy ekkor 3,5 körül eszik). 100 Km/h magasságában elkezd vibrálni (nőtulajdonosoknál az előny!), amit a 130 Km/hs álomhatárig folytat. De legyünk őszinték. EZ NEM erre a tempóra van kitalálva. Tessék lemenni a kanyargó országutakra, élvezni, hogy kedvesed melle a hátadhoz szorul és élvezni a tájat, a zúgást max. 90-el!
Városban, autósorok között kellemesen elférsz fele. Jó a váltója, bár az üres beváltása néha másodjára sikerül (vagy harmadikra).
Kanyarban jól dönthető és nagyon türelmes. Szinte lehetetlen vele bármit elszúrni. Szóval ez a motor nem fog megölni.
Lehet szépen fényezni, olajozni a láncot - szóval megadja a Zen meg a motorkerékpár ápolás művészetét is, bár nem szervízigényes. Egyszerű blokk, karburátor, léghűtés. Amolyan "bike for fun".
Rekeszek nincsenek, tehát szállításra más megoldást kell találni (oldaltáska, hátizsák, háló).
Kinek jó? Annak aki rövid (néhány óra/ napos ) túráknál többet nem akar. Annak aki először ül motoron (nem ideértve a robogó kategória apraját és nagyját), vagy aki régen ült már motoron. Ne legyen se túl magas, se túl nehéz sem a vezető, sem az utas. Ne akarjon száguldozni. Rövid távon ez a motor odavisz, hosszabb úton, meg annak jó, aki szeret úton lenni.
Hibalista
- Még semmi, de egy éves motoron nem is szabad elromlania bárminek is...
Ide hordtam szervizbe
Full Gas, Budaörsi út.
Nekem túl fiatal, túl laza csapat. Egy előnyük van: Utamba esnek nap, mint nap
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 100 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4400 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |