Egyhengeres gőzkalapács
Szöveges ítélet
Motorja megbízható, nyomatékos. A bordásszijhajtással a legnagyobb gond, hogy néha nyikorog hiába jó a feszesség. Egyesek szerint poros úton kell vele menni ilyenkor, mások pedig azt mondják, hogy töröljem át valami szilikonos tisztítóval. A végsebessége elég az efféle motorok kedvelőinek. 140 volt a leggyorsabb amivel mentem vele igen rövid ideig, mert ilyekor már nagyon kell kapaszkodni a kormányba. 80-90 körül visszaváltás nélkül még oda lehet húzni neki, ha egy lassabb járgányt kell megelőzni. 110-nél már csak óvatosan lehet gyorsítani, mert ha megrántom a gázkart, köhögni kezd. De 110 fölött már nem nagyon szoktam előzni. 70-80 körül igazi élvezet haladni vele. A motor minden egyes ütemét hallani lehet. Szélvédő plexi nélkül használom. A kényelme chopperes… . Ami nem azt jelenti, hogy a Spanyol Inkvizícióval vetekszik, de jól esik kb. 200 km-enként megállni tankolni. Van rajta tartalék állás, amibe menet közben is be lehet állítani ilyenkor még kb. 50km-nyi benya van benne. Eszerint egy tankkal max. 250 km-t lehet vele menni. A hátsó űlésre szerelt táskával a 4 napos (igaz nem sátras) osztrák túrát simán le lehetett nyomni vele 100-120km/h közti sebességgel.
Hibalista
- Konkrétan semmi, csak a szükséges cserék
Ide hordtam szervizbe
Suzuki harmati
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |