Egy tucat ló
Szöveges ítélet
Az 50 köbcentis hadosztály után első "nagymotorom" (inkább rendszámos motorom:)) Utazó sebessége 80-85 km/h, ekkor 2.5-2.8 között fogyaszt. 3 L/100 km-nél rosszab fogyasztást nem sikerült kicsikarni, ez nagy erénye! Hosszab túrákat (200km) is bevállaltam vele, sosem hagyott cserben! Illetve nap-mint-nap vele jártam dolgozni fél évig.
Kezelhetősége nagyon jó, hiszen kezdőknek alakították ki. A postások nem véletlenül használják, városi forgalomban utánozhatatlan!Városon kívül sajnos sovány.
Összességében azt nyújtja, amit ígér: 125 köbcentis négyütemű, nem erőgép, kis fogyasztással. Cirkálni, tájat nézni vidáman lehet vele. Akkor miért finnyogok? Mert sajnos már az első nap "kimotoroztam" 12 lóerejét, többre számítottam. Ár/teljesítmény/megbízhatóság skálán viszont nagyon jó!
Amit visszasírok: filléres biztosítás, teljesítmény(?:)adó, olcsó olajcserék (hja, nem kell neki 3.1 liter olaj). De ez ugye magától értetődik.
Kezdőknek maximálisan ajánlanám! A városi forgalomra könnyen rá lehet vele hangolódni! (sorozni, manőverezni irtó jól lehet vele autók között). Két személlyel maximum városban használható. Aki csak ingázni szeretne, az is megtalálja vele buszjegynél olcsóbb számítását!
Röviden ennyi.
Hibalista
- kopó alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
Rebenyák János
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 6500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |