A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Vzr 1800 2006 (1783)

Vzr 1800 2006 (1783) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy remekbeszabott Nagyvas!

Szöveges ítélet

Jól választottam. Hayabusa-ról ültem át a V2-re. Kicsit paráztam tőle, hogy a 175Le/220Kg-ról átülök egy "ólommadárra". Ami felháborít, hogy nincsen tesztmotor. Generálsz magadnak egy 3millás mínuszt, úgy, hogy ki sem próbálhatod. Tom, hogy vannak tesztnapok, meg ilyenek, de ki akar kempózni a sok emberrel, aki valszeg nem potenciális vásárló, csak unalombol megy ki ezekre az eseményekre. A Suzuki Hungária állítólag ad ki tesztmotorokat, de azzal az újságírók járnak újságot írni...
Magyarisztánban...

Már az elején kellemessen csalódtam. Jól vezethető kitűnő motornak tartom. Király fékek, fordított teló, dizelmozdonyszerű nyomaték 3500as fordulaton. Ez mind olyan csemege, ami ebben a kategóriában igen ritka. A forma nekem nagyon bejön. Jó, hogy a modern vonalakat összegyúrták a retróval. Szerintem kicsit nehezebb lesz customizálni, mint a többi choppert.
Ami nem tetszik: Kicsit sok a műanyag(nyilván ha minden fém lenne, ami csillog, akkor 400Kg felett állt volna meg a vas), a kipuszelep nyikorog, és nincs megoldás(tipushiba, de majd kidobom belőle, ha kész a nyitott kémény), az extrém méretű hátsó gumi ngyon tetszik, de nyomvájús úton tud meglepetéseket okozni(nem a hazai xar utakra tervezték), a hátsó rugóstag bukkanóban nagyot üt (nem sikerült beállítani, mert keményebbre véve elpattog a kanyarban), a lábtartó nekem kicsit közel van, hiába talpalszéltolós(mondjuk 186cm vagyok), pakolni nem lehet bele semmit...

Ezeket viszonylag jelentéktelennek tartom az élményhez képest amit nyújt.

Amit vettem rá: Gyári(SPARE)oldaltáska és háttámla(a szállítási határidő botrányos én mindegyikre 6 hetet vártam), bukócső.

Amit eddig átalakít(a)ottam: rendszám oldalra, hátsó prizma és rendszámvilágítás kuka

Amit fogok: lábtartó, markolat, nyitott kémény, lészűrők, stb...

A bringát ajánlom mindenkinek!

Hibalista

- semmi.

Ide hordtam szervizbe

Full-Gas Fehérvár

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.