A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Dl 650 2004 (645)

Dl 650 2004 (645) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Egy megfontolt választás!

Szöveges ítélet

Helló, népitélet olvasók! Én is elolvastam az eddigieket és így már nehéz okosnak lenni! Szóval én 2008 júniusában vettem a drágát, előtte volt pár szoci mocim, de ami említésre méltó az egy AN 400 Burgman amit közösen a barátnömmel választottunk, és nem is tünt rossz választásnak. Kényelmes volt, jól ment, keveset fogyasztott, tökéletes szélvédelem,csomagtartó stb.egyszóval azt hittük ez a csúcs. Mentünk is vele ha kellet ha nem, de hát ezért vettük. Aztán eljött az idő, amikor úgy éreztük(tem) kell egy új vas! Ha új akkor nagyobb is, konfortosabb a futómüve ,jobban bírja az autópálya tempót,de ugyanolyan kényelmes,pakolható és megfizethető. Motoros újságok, tesztnapok,kiállítások,szalonok,internet, DL-650 V-strom! Megszületett a döntésünk(em), de hát én vezetem vagy nem? Megvettük! A bejáratással úgy vagyok, hogy szerintem aki egy kicsit is műszaki ember az tudja,hogy nem hiába való még ha nehéz is az önuralom, meg hát azért valjuk be meg kell szokni a gépet és azt nem nyélgázon lehet. Kibírtam, most már lehet neki húzni! A teljesítményről nem tudok nagyon nyilatkozni mert ha azt írom bőven elég, a speed-esek lehurrognak, pedig 80%-uk ki sem tudja motorozni,vagy használni a töbletet, a maradék20% meg sajnos távozik az élők sorából. Ezért azt írom, hogy aki a túrázós,kényelmes,és gazdaságos motort szereti annak tökéletes a 67 paci, tehát nekem is! A barátnőm is kezdi megszokni a váltásnál elkerülhetetlen kissebb bólintgatásokat, ja és a túradoboznak kellett gyártanom egy másik konzolt mert a gyárinál legfeljebb egy kisméretű tégla férne el mögöttem(a barátnőm 47kg 170 magas, én 76kg 180 magas vagyok), tehát nem a sújfelesleg a hunyó.Nem tudom másnak előfordult-e de nekem már kétszer, hogy 5.6. között dobott egy ürest ami ugye gyárilag nincs.A szerelőm azt mondta előfordul ritkán,nem lehet állítani a váltót váltsak határozottabban, meg azért evett némi olajat a szervíz óta, úgy két decit amit pótoltam és most kiváncsi vagyok hogy ez marad-e? A fékjei tényleg nem túl jók, főleg a hátsót eléggé kell taposni, de ezért az árért valamin spórolni kellett! A futómű elég feszes volt gyárilag, én az elején az előfeszítésen engedtem egy csíknyit, a hátsó csillapításon meg egy tekerésnyit és most a kissebb gödröket is elég jól kivasalja,de a kanyarokban sem érzek kivetnivalót, még két személlyel sem.A szalonban kaptam rá az ominózus dobozt,bukócsövet és kézvédőt aminek a hatékonyságát nem szeretném kipróbálni,de minden esetre jól áll a gépnek. Nálam 4-5 között evett még utassal is pedig nem papásan járok vele,lehet, hogy többet is ki lehet hozni belőle de szerintem 5-6 ezernél váltogatva dinamikusan lehet haladni és 8-9 ezernél nem érdemes tovább forgatni mert nem megy jobban csak szétpörög. Egyszer-kétszer gyorsulgattunk az R1-es haverommal még ő is meglepődött,hogy ott vagyok mellette kb száz méterig,de ha azt vesszük hogy neki 8-ezertől jön a rettenet nekem meg ott van vége bőven előfordulhat, főleg,hogy a dl-t nem lehet kerékre állítani legfeljebb kuplunggal, az R1 elejével meg küzdött a lentmaradásért.Hát röviden ennyi jutott eszembe, de az idő folyamán még biztos lesz mit hozzáfűzni! A dl jó, de tényleg! Zoli Fótról

Hibalista

- Eddig még semmi, de ez el is várható!

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Benkő Kistarcsa! Még csak az 1000-es szervízen volt,de az előző motoromat is ők szervízelték, nem tudok rosszat mondani mindíg szolgálatkészek és a telefont is első csengésre felveszik!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4300
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.