Egy megfontolt választás!
Szöveges ítélet
Helló, népitélet olvasók! Én is elolvastam az eddigieket és így már nehéz okosnak lenni! Szóval én 2008 júniusában vettem a drágát, előtte volt pár szoci mocim, de ami említésre méltó az egy AN 400 Burgman amit közösen a barátnömmel választottunk, és nem is tünt rossz választásnak. Kényelmes volt, jól ment, keveset fogyasztott, tökéletes szélvédelem,csomagtartó stb.egyszóval azt hittük ez a csúcs. Mentünk is vele ha kellet ha nem, de hát ezért vettük. Aztán eljött az idő, amikor úgy éreztük(tem) kell egy új vas! Ha új akkor nagyobb is, konfortosabb a futómüve ,jobban bírja az autópálya tempót,de ugyanolyan kényelmes,pakolható és megfizethető. Motoros újságok, tesztnapok,kiállítások,szalonok,internet, DL-650 V-strom! Megszületett a döntésünk(em), de hát én vezetem vagy nem? Megvettük! A bejáratással úgy vagyok, hogy szerintem aki egy kicsit is műszaki ember az tudja,hogy nem hiába való még ha nehéz is az önuralom, meg hát azért valjuk be meg kell szokni a gépet és azt nem nyélgázon lehet. Kibírtam, most már lehet neki húzni! A teljesítményről nem tudok nagyon nyilatkozni mert ha azt írom bőven elég, a speed-esek lehurrognak, pedig 80%-uk ki sem tudja motorozni,vagy használni a töbletet, a maradék20% meg sajnos távozik az élők sorából. Ezért azt írom, hogy aki a túrázós,kényelmes,és gazdaságos motort szereti annak tökéletes a 67 paci, tehát nekem is! A barátnőm is kezdi megszokni a váltásnál elkerülhetetlen kissebb bólintgatásokat, ja és a túradoboznak kellett gyártanom egy másik konzolt mert a gyárinál legfeljebb egy kisméretű tégla férne el mögöttem(a barátnőm 47kg 170 magas, én 76kg 180 magas vagyok), tehát nem a sújfelesleg a hunyó.Nem tudom másnak előfordult-e de nekem már kétszer, hogy 5.6. között dobott egy ürest ami ugye gyárilag nincs.A szerelőm azt mondta előfordul ritkán,nem lehet állítani a váltót váltsak határozottabban, meg azért evett némi olajat a szervíz óta, úgy két decit amit pótoltam és most kiváncsi vagyok hogy ez marad-e? A fékjei tényleg nem túl jók, főleg a hátsót eléggé kell taposni, de ezért az árért valamin spórolni kellett! A futómű elég feszes volt gyárilag, én az elején az előfeszítésen engedtem egy csíknyit, a hátsó csillapításon meg egy tekerésnyit és most a kissebb gödröket is elég jól kivasalja,de a kanyarokban sem érzek kivetnivalót, még két személlyel sem.A szalonban kaptam rá az ominózus dobozt,bukócsövet és kézvédőt aminek a hatékonyságát nem szeretném kipróbálni,de minden esetre jól áll a gépnek. Nálam 4-5 között evett még utassal is pedig nem papásan járok vele,lehet, hogy többet is ki lehet hozni belőle de szerintem 5-6 ezernél váltogatva dinamikusan lehet haladni és 8-9 ezernél nem érdemes tovább forgatni mert nem megy jobban csak szétpörög. Egyszer-kétszer gyorsulgattunk az R1-es haverommal még ő is meglepődött,hogy ott vagyok mellette kb száz méterig,de ha azt vesszük hogy neki 8-ezertől jön a rettenet nekem meg ott van vége bőven előfordulhat, főleg,hogy a dl-t nem lehet kerékre állítani legfeljebb kuplunggal, az R1 elejével meg küzdött a lentmaradásért.Hát röviden ennyi jutott eszembe, de az idő folyamán még biztos lesz mit hozzáfűzni! A dl jó, de tényleg! Zoli Fótról
Hibalista
- Eddig még semmi, de ez el is várható!
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Benkő Kistarcsa! Még csak az 1000-es szervízen volt,de az előző motoromat is ők szervízelték, nem tudok rosszat mondani mindíg szolgálatkészek és a telefont is első csengésre felveszik!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4300 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |