Egy jó motor a külső sávban 100-zal
Szöveges ítélet
A maga kategóriájában remek kis jószág, kényelmes az ülés, könnyű vezetni, (ez városban különösen előnyös...) és szerintem jól is néz ki. Ha a 110-es utazó megfelel, (dombra fel 90...:) akkor nyugodtan elindulhatsz vele túrázni is, a kényelemmel nem lesz gondod. (amikor a haverok motoron állva már azt lesik, hogy melyik benzinkútnál kéne pihenni egyet, én még vígan krúzolnék tovább). A fogyasztásához képest a tank is túl lett méretezve, mivel közel 400 kilómétert megtesz egy tankkal:-)
Az utasülést még nem próbáltam, de mások elmondása szerint szörnyű...
Hátránya: 183 centi vagyok, nekem még pont jó az üléspozíció, de ha nálam magasabb vagy, akkor a kormányt érdemes magasabbra cserélni. A motor teljesítményére nem lehet panasz, amit egy ekkora egyhengerestől el lehet várni, azt minden körülmények között bármikor leadja. A fékek ehhez a súlyhoz és sebességhez tökéletesen elegendőek, viszont a gyári gumik nem túl jók nedves úton, de ez amiatt is lehet, hogy más 250-esekhez képest a GZ-n a megszokottnál szélesebb abroncsok vannak.
Én dobtam rá két oldaltáskát, amit nem csak azért ajánlok, mert jól néz ki, hanem mert egyébként még egy papírzsepit sem tudsz sehová elhelyezni.
A sárvédők jók, nem koszolja magát agyon a motor, emiatt könnyű tisztán tartani.
Összegezve: egy tökéletes motor azoknak, akik nem az autópályás száguldások hívei, hanem inkább egy kényelmes motorozásé akár a városban, akár a haverokkal a pilisben...
Hibalista
- Semmi nem romlott el, benzint bele és gyí...:)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12300 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |