egy igazi társ
Szöveges ítélet
a gsx -r 1100 nem a mai kor motorosoké ....nehéz , küzdeni kell vele a kanyarokban ,fogyasztása beállitás fügő de 6- 10 átlagos 160km /ó ig 7 liter körül tartható, szinte nincs is makulátlan belöle 22 év nagy idő városba nem való
mai szemel olcson fent tartható , a végtelenségig meg bizható , nagyon künyű akár 180 - 300 loig is tuningolni egyenes futása nagyon el talált a fékek is jol teszik a dolgukat ha oda van rá figyelve és igazi ŐS erő van a blockban
Hibalista
- valojában csak a kopo alkatrészeket kellet cserélnem lánc fogaskerék betétek 70 000 -140 000nél vez lánc
- kormány csapágy 110 000 és 180 000 nál
- index kapcsolo is kétszer hibás lett
- kuplung munka adó henger ..nem emelt ki rendesen csere
- 3 kuplungot is cseréltem benne itt hol a laprugó adta meg magát / el gyengült és csuszot /hol az utángyártott lamela miatt csuszot
- teloszimering 3 évente csere , mindig téli állás után
- 120 000 km ig 5000 alatt kb 1 liter olaj fogyasztás
- 186 000 km már 1000 km ként 6-7 deci
- itt motor generál
- bandit dugó furás a fő tengely hibátlan ,válto olajfuvokásra alakitva más nem kellet a blockba öninditó lett szénkefézve, uj benzin csap vezérmű lánc
- most 206700 km 5000 alat 6 deciolaj fogyasztás
-
Ide hordtam szervizbe
28 éve saját szervizem van
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 36000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 170000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | zzr 1100 | Következő motorja? | xx 1100 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |