A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 650 S 2005 (656)

Gsf 650 S 2005 (656) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Doromboló kiscicus

Szöveges ítélet

A 400as banditámmal eltöltött másfél év tömény szívás után döntöttem el, hogy akkor új szezon-új motor. Szempont volt: legyen megbízható, olcsó (2 mill alatt), és szép. Három (négy) jelölt volt: 750z, fazer600, bandit (1200/650). Végül is a yamaha nem tetszett, a 750z annyiba került volna, mint az 1200-es bandit, viszont attól kicsit tartottam.Végül a kissebbik banditra esett a választás, fejidomos, karburátoros, lég-olaj hűtéses változat, ABS nélkül.
A motor gyönyörű, igazi különlegesség a szürke-bordó szinösszeállítás, a formája is nagyon sokat korszerűsödött a előző modellhez képest. A blokknak hidegen elég csúnya hangja van, viszont ha bemelegszik, akkor szépen dorombol, mint egy kiscica. Ez is egy jó tulajdonság, hogy nem kell minden beindítás után 5-10 percet melegíteni, hogy egyáltalán el lehessen vele indulni, hanem amíg az ember bezárja a garázst, meg felveszi komótosan a sisakot, kesztyűt, addíg melegíti,azt gyia!
Szivatót csak 15 fok alatt érdemes használni.
A motor nehéz, üresen 210kg, ez azonban még a városi araszolgatásnál sem érződik. A kocsik közti bohóckodásban sem probléma, bár a fejidom miatt nem lehet akármilyen kis helyen elférni.
A motor, mind stílusában, mind teljesítményében kb a 400-as szintjén van, kellemes túragép. 4000alatt halott, 5000körül már elkezd használható lenni a nyomaték, de igazából 7-8ezer fölött él. A végét még nem néztem, 206-nál 10500körül van a fordulatszámmérő, 12től piros...szóval még van benne tartalék. De ez a motor nem erre való, igazán elemében 80-160 között van, Ő is azt szereti, meg én is.
Kezes, könnyen fordul, és még a gyári bridgeston gumikkal is nagyon stabil, jól dönthető. A futómű is kényelmes, és nem túl feszes, emiatt a rövidre vett féktávoknál eléggé úszik a motor. Első-hátsó futómű egyaránt állítható, én nem használom olyan stílusba, amihez tekergetni kellene, ugyhogy nálam még a gyári beállítások vannak. A futómű szépen kiegyengeti a magyar utakat.
A kényelem is megfelelő, egyenes tartást biztosít a túrakormány, bár két-három óra után azért nem árt kicsit felállni (ez valszeg a csontos seggem hibája, nem a motoré). A 400ason 15-20 perc után fájt a hátam, ahhoz képest ez maga a menyország.
A szélvédelem -noha csak 174cm vagyok- szerintem nem megfelelő. 170 felett már a tankra kell hasalni rendesen, remélem egy turaplekó kitolja ezt a határt 200ig.
Megbízhatóságban is hozza amit vártam, mindig pöccre indul, ez az, ami bármennyi pénzt megér...
Kapott a motor egy bukócsövet, persze a felszerelés elött napon sikerült szarul kitámasztani, és eldönten úgyhogy leugrott róla egy index, meg a fékkar vége. A fékkar 3e ft volt, az index pedig, mivel fehér index nincs utángyártottban, a gyári volt 10000 forint. Aztán nemsokkal ezután meg egy féktárcsazáras elindulás után a kuplungkar cseréje volt 5e. Még kap egy turaplekót, meg valami márkásabb kidurrantót, mivel a gyárinak elég semmilyen hangja van, és nem is szép.
Fogyasztás: városon kivül, szolid tempóban 4-5 liter. A városi ugrabugrálás, melóba járás miatt 6 körül eszik. Szerintem nagyon baráti.
Összefoglalva a motor tökéletes választás kezdőknek, újrakezdőknek, iletve fontolva haladóknak. Tökéletes turagép, munkábajáró motor, és nem nagyon üznek ki az autópálya belső sávjából se. Persze van erősebb, megy gyorsabb motor, (szebb nem nagyon), de mindennapi használatra nem kell ennél több. Ja, és 2007 tavaszán a legjobb vétel volt, 1,5 milliós árával. Még van pár darab elfekvőben, siessetek!

Hibalista

- Első kötelezőn vagyok túl, ez 20600ft-be került. Castrol Actewo ment bele.
- Kezdetektől fogva csikorog a hátsó fék, eleinte csak néha, aztán egyszer megáztam a motorral, azóta minden fékezésnél csikorog. Még érleljük a megoldást, megpróbáljuk gariba kicseréltetni a betétet (kopó alkatrész, eh...)
- Volt egy defekt is, egy öreg alkoholista gumis csinálta meg, a hátsó fék a kerék ki-be óta surrog. Nem tudni miért, a kerék egyenes, stb...
- Szintén a kezdetek óta a váltó szól, de csak egyesbe visszaváltásnál. Majd a télen, gariba megoldjuk ezt is.

Ide hordtam szervizbe

Motorrad kft, Bp, nagykörösi út
Rendes, hozzáértő brigád, de nem olcsó. Garanciális dolgokat velük csináltatom.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Rudi, Biker-World
Szintén ért hozzá, olcsó, viszont a határidőkkel nincs jóba.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.