A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Dr 250 S 1991 (249)

Dr 250 S 1991 (249) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dörmögős túravas

Szöveges ítélet

DR250s Japán belpiacos a motor. 29Le, és 23Nm a gyári adatok. Fordított teló, magasságállítós futómű. Műszakis két személyre vizsgáztatva.
Teljesen lelakva vettem meg a motort a tél közepén. Tank behorpadva, szörnyen nézett ki. Egy francia autó gyújtásával volt használva. Így is volt ereje, de nem pörgött fel rendesen. Eldöntöttem, hogy felújítom. Vettem gyújtáselektronikát, tekercseket, gyújtótrafót és kb 1 hét alatt kész lettem vele. Karbi tisztítás, vezérműlánc, láncfeszítő csere, légszűrő tisztítása, olajozása!! Ez utóbbit sokan elfelejtik, pedig minden szivacsűrősnek kell a légszűrőolaj! Megmérettem a kompressziót: OK. Felújítottuk a telókat is, mert már engedték az olajat rendesen. Kapott telóharisnyát, kézvédőt. A tank ki lett fújva, kijavítva festve. Vettem új gumikat, valamint egy nyitottabb kipufogót, hogy ne kanyarodjanak állandóan elém.Mint minden négyüteműt ezt is alaposan be kell melegíteni indulás előtt, és csipegeti az olajat, amiből 1,9L van benne!
Sajnos csak önindító van rajta, de ki van alakítva a hely a berúgókarnak, is! Elég sok alkatrész egyezik a DR 350-el!
Nyomatékos, kiváló kezdőmotor endurósoknak.

Hibalista

- olaj pumpa fogaskerék 6000
- komplett gyújtás 42000
- vezérműlánc feszítő 5000
- fesszabályzó vezeték hiba 6 Forint
- akku: 8000
- lánckerék első: 2700
- lánckerék hátsó: 5700
- lánc : 16000
- olajszűrő: 900
- teló szimmeringek, porfogók: 8000
- olajak, stb ezeket nem számolom, mert mindegyik motorba kellenek.

Ide hordtam szervizbe

Laci Dunaharaszti
A blokk szétszedése nélkül hallotta,hogy valami csörög a kulpung oldalon! Az olajpumpa fogaskerekéből hiányzott 1 fog!
Korrekt gyors szerelő

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Én: gyors korrekt olcsó, bár néha kapkod

Értékelése: 6

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 46000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.