A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Rf 600 R 1993 (600)

Rf 600 R 1993 (600) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Derék darab!

Szöveges ítélet

Mint az első randi a kiszemelt "áldozattal" a külcsin után az imeretlen kihámozása. Vagyis. Fényképen nem mutat jól a Dög de mikor megláttam élőben tudtam, hogy mások is fognak utána forgolódni. Az eredeti unalmas, furán bordó szint valahol a taljánoknál elhagyta és ezüstszürke kabátot öltött és ez igen csinosra sikeredett! A formavilág kissé japcsi azzal a furmánnyal, hogy igazából a 600-as és a 900-as szériát amerikának szánták. Kellemes vonalvezetés, az oldalsó légrések agresszivitást sugároznak, a fejidom elég védettséget nyújt úgy 170-ig, a fara pofás. Talán az egyik legharmoniküsabb "burkolt" amit valaha láttam. Az üléspozíció meglepően kényelmes. 175 magas vagyok és 80kg és még nem fáradtam el rajta. Az utasülésről nincs élményem. Utcai motoros és átlagos tudású vagyok ezért a futóműről csak azt tudom, hogy barátságos bár komolyabb fékezéskor az eleje táncol. Ezt teszi kigyorsításkor is ha nyélen 1-2-3-at forszíroz a gyanútlan tulaj. A fékek még nem hagytak cserben!! A motor GN76A sorozatú ez az első széria sajátja. 98 ló gyárilag és annyi is. 6500 alatt szunnyad a ménes de ha tovább rángatja az istrángot az imsik elszabadul a rettenet.(600-ashoz mérten)! Az elektronika 14500-nál leszabályoz és ezt elég durván teszi. A vége 250km/ó és ez tuti. Technikai részletek csak picit: 16 szelep 4db Mikuni 46-os torkú karbi, 6 fokozat a váltóban és ennyi. Semmi extra. A körülmények szerencsés összejátszása folytán mégis nagyon jó a motor, habár alapjáraton úgy csörömpöl mint egy kosár evőeszköz a lovaskocsi hátuljában a macskakövön!! Szeretem!! Kissé öregecske de megbízható kellemes kétkerekű azoknak akik már a tanulóéveket átvészelték.

Hibalista

- Hát lássuk csak:
- Könnyező telószárakkal vettem anyag+munka-20000.-Ft.
- Aztán most 39000 km-nél kilóméterspirál 3980.-Ft.
- Egyébként a szokásos kopó kütyüket leszámítva gyertya, fékbetét (csak elsőt kellet cserélnem a hátulja valahogy nem akar fogyni!), gumik (két garnitúra hátul Pirelli Dragon elől Avon), láncszett, nem terheli a családi kasszát!!!

Ide hordtam szervizbe

A telószárak javítását Pécsett az Enduróban csinálták.
Szerintem kicsit drágán ha azt veszem, hogy a telóolajat én vittem de korrekt és gyors volt.

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Az meg én magam volnék mert a tapasztalat nagy úr!

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.