Derék darab!
Szöveges ítélet
Mint az első randi a kiszemelt "áldozattal" a külcsin után az imeretlen kihámozása. Vagyis. Fényképen nem mutat jól a Dög de mikor megláttam élőben tudtam, hogy mások is fognak utána forgolódni. Az eredeti unalmas, furán bordó szint valahol a taljánoknál elhagyta és ezüstszürke kabátot öltött és ez igen csinosra sikeredett! A formavilág kissé japcsi azzal a furmánnyal, hogy igazából a 600-as és a 900-as szériát amerikának szánták. Kellemes vonalvezetés, az oldalsó légrések agresszivitást sugároznak, a fejidom elég védettséget nyújt úgy 170-ig, a fara pofás. Talán az egyik legharmoniküsabb "burkolt" amit valaha láttam. Az üléspozíció meglepően kényelmes. 175 magas vagyok és 80kg és még nem fáradtam el rajta. Az utasülésről nincs élményem. Utcai motoros és átlagos tudású vagyok ezért a futóműről csak azt tudom, hogy barátságos bár komolyabb fékezéskor az eleje táncol. Ezt teszi kigyorsításkor is ha nyélen 1-2-3-at forszíroz a gyanútlan tulaj. A fékek még nem hagytak cserben!! A motor GN76A sorozatú ez az első széria sajátja. 98 ló gyárilag és annyi is. 6500 alatt szunnyad a ménes de ha tovább rángatja az istrángot az imsik elszabadul a rettenet.(600-ashoz mérten)! Az elektronika 14500-nál leszabályoz és ezt elég durván teszi. A vége 250km/ó és ez tuti. Technikai részletek csak picit: 16 szelep 4db Mikuni 46-os torkú karbi, 6 fokozat a váltóban és ennyi. Semmi extra. A körülmények szerencsés összejátszása folytán mégis nagyon jó a motor, habár alapjáraton úgy csörömpöl mint egy kosár evőeszköz a lovaskocsi hátuljában a macskakövön!! Szeretem!! Kissé öregecske de megbízható kellemes kétkerekű azoknak akik már a tanulóéveket átvészelték.
Hibalista
- Hát lássuk csak:
- Könnyező telószárakkal vettem anyag+munka-20000.-Ft.
- Aztán most 39000 km-nél kilóméterspirál 3980.-Ft.
- Egyébként a szokásos kopó kütyüket leszámítva gyertya, fékbetét (csak elsőt kellet cserélnem a hátulja valahogy nem akar fogyni!), gumik (két garnitúra hátul Pirelli Dragon elől Avon), láncszett, nem terheli a családi kasszát!!!
Ide hordtam szervizbe
A telószárak javítását Pécsett az Enduróban csinálták.
Szerintem kicsit drágán ha azt veszem, hogy a telóolajat én vittem de korrekt és gyors volt.
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Az meg én magam volnék mert a tapasztalat nagy úr!
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |