A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R 400 Rs 1995 (398)

Gsx-R 400 Rs 1995 (398) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csúnyácska szerető, de a segge jó:))

Szöveges ítélet

Ha az ember ránéz, elsőre- hááát... , de aztán megy vele pár km-t és változik a helyzet. Nem valami szép gép, bárhonnan is nézve, de hálás, k..va jó a futóműve (csak a zxr tud jobbat de az nehezebb is ), szépen énekel, és a ringen sem fog szégyenben hagyni. A balatoni kiruccanásainkon szenvedés volt vele a lakott területeken menni de 130 felett már más. Hazaérve zúgó fül a kipufogótól (kibelezett gyári dob), letört csukló, sajgó hátsó, de nem válnék meg tőle, még ha csúnyácska is. viszonylag sokat kellett költenem rá a megvétel után - gumik, lánc, szelephézag, karburálás - majd egy taknyolás után ujjá kellett éleszteni, de nagyon a szívemhez nőtt, nem trvezem hogy megválnék tőle, esetleg télen kicsit csinosítgatom (sv pályafarokidom, rizla fényezés), és hadszóljon...

(2009,03,03)Mikor ezt az ítéletet írtam akkor azt gondoltam, most mást. Na nem arra kell gondolni, hogy rosszabb a motor, csak ahogy múlik az idő, úgy változnak a vélemények. Hosszabb úton még mindíg kínpad, dehát sportgép, nem? Viszont a lefulladásokat nem tudom hová tenni. Keresztezősénél, nagyobb fordulatról motorfékkel, és fékkel rövig féktáv után, ha behúzom a kuplungot leáll, mintha besokalna benzinből. Most már rutinból még gurulva nagy gáz, startgomb, és az élet nem áll meg:P, A féktárcsák már cserések, oda vannak a szegecsek, és az eső gumit érdemes 60-as helyett 70-esre cserélni, sokkal jobb lesz a visszajelzés. Egyébként még mindíg imádom, bár a fényezés nem lett meg, idomot meg nem akarnak adni, hülyének néznek, hogy gixxer 400-ra sv farokidom? A többi meg aprilia rs 250? Hát ez hülye.... Pedig láttam már párat rs idomal, és gyönyörű, na de majd egyszer. Sokat gondolkodtam hogy streetfightert építek belőle a magasabb kormány miatt de az is elmaradt. Amúgy már eladó, de senkinek sem kell, mert nem 25kw van a forgalmiban, és talán még sírni is fogok ha egyszer elviszik. Dehát változnak az idők, sajna kocsi kell (pedig hogy utálom az összeset, még beülni is), de már örökre motoros maradok, és a szép emlékek hozzá füznek majd. De amíg megvan addig pannónia ring, napsütés, jó idő, és gooo!!

Hibalista

- Igazábós sosem hagyott ottt sehol, párszor háromhengeresdit játdzott esőben, mivel csak a szélső gyrtyapipák védettek víz ellen, de bontóbol hozattam szigeteltet - 1000ft/db (racsidepo)

Ide hordtam szervizbe

Hayabusa szervíz Szombathely:) (West Motor Kft). Megbízhatóak és rendesek!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 14500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.