A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

GSXR 750 K1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csuklógyilkos

Szöveges ítélet

Januárban sikerült hozzájutnom, nagyon jó áron, pont ilyet szerettem volna, nekem a 750-es valahogy mindig jobban bejött mint a kisebb, vagy a nagyobb testvére. Az előző tulaj igen keveset ment vele, hat év alatt jött össze neki 15 E, nem volt ideje.
Ez a Metzeler MEZ4-es hátsó gumin is látszott, a szélei 100%-osak voltak a túraguminak. Pár hónap csúszkálás után vettem rá egy garnitúra Dragon Supercorsát, hát ja, azóta félek...
Nem vagyok egy térdkoptatós sportmotoros, inkább a dinamikus közlekedés áll közel hozzám, ezért ebben a motorban igen kellemesen csalódtam, erős de barátságos, ha kell beszarsz rajta úgy megy, de legjobban a hosszú kanyargós túrákat szeretem vele, január óta 3200 kilométert mentem a barátnőmet le sem tudom róla szedni.
181 cm magas vagyok, a csuklóm amúgy is szar, azt nem is említem. A sportos üléshelyzet másik hibája, inkább az hogy a fejed eléggé fel kell szegni, ez hosszabb távon azért eléggé megfájdítja a hátat.
Nem okozott csalódást a hibák terén sem, az összes marhaság előjött amikről fórumokon hall az ember. A fékem még most sem jó, először csak kicsit, aztán egyre jobban rázott, egy szombat du. felültem a tankra, hogy lássam a tárcsákat. Persze a jobb oldali imbolygott ahogy kell. Visszaütöttem, gondoltam csak a konzol ferde, az meg alumínium. Nem sokkal lett jobb, ekkor levettem a nyergeket és meglepődve tapasztaltam ,hogy a jobb oldali betétek papír vékonyak, a bal oldaliak meg szinte újak. Kimértem a két tárcsa helyzetét, a jobb oldali pontosan 1,5 mm-el beljebb volt, mint kéne...
Levettem kiegyengettem, új NISSIN betétekkel összeraktam, de csak hidegen jó, elmelegszik és visszaferdül. Ha valaki tud bontott tárcsát szóljon!
Aztán persze rájöttem, hogy olyan szerencsétlenül dőlt fel vele az előző gazdája, szinte nem is csúszott a nyomokból ítélve, hogy a tárcsa gajra ment.
A másik ami engem zavart, hogy a gyári dob egyik falát kiégették hegesztővel. Igen ócska hangja volt, alig bírtam azon a kis lukon bepajszerolni a lemezt amit visszahegesztettem, kipufogópasztával letömítettem. Nekem így jobban tetszik nem ordít, de öblös, mély a hangja. Motort általában érzelmi alapon vesz az ember, minden hibája ellenére nekem ilyen jó még nem volt.
Szeretem akkor is ha városban araszolok vele, autópályán gurulok, vagy a cseszneki szerpentinen nézem meg a gumi szélét. Közben a szemem sarkából látom az út széli kereszteket. Ők már nem érnek haza, ez ugye nem életcél?

Hibalista

- - Jobb oldali első féktárcsa lüktet: még nem találtam kb. 20 E egy bontott. - - Kattogás az első telóból: már teszek rá... -

Ide hordtam szervizbe

Hát én! Bármit szétszedek, bármit...:_) Biztos nem volt elég Legóm gyerekkoromban. 10 Pont.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Böröczki Károly - Győrújbarát Egy ismerős, aki kis ideje otthon dolgozik, előtte a Red Baronnál volt, van tapasztalata, ügyes srác.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 33500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? TS 350 Következő motorja? VFR 800
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.