Csuklógyilkos
Szöveges ítélet
Januárban sikerült hozzájutnom, nagyon jó áron, pont ilyet szerettem volna, nekem a 750-es valahogy mindig jobban bejött mint a kisebb, vagy a nagyobb testvére. Az előző tulaj igen keveset ment vele, hat év alatt jött össze neki 15 E, nem volt ideje.
Ez a Metzeler MEZ4-es hátsó gumin is látszott, a szélei 100%-osak voltak a túraguminak. Pár hónap csúszkálás után vettem rá egy garnitúra Dragon Supercorsát, hát ja, azóta félek...
Nem vagyok egy térdkoptatós sportmotoros, inkább a dinamikus közlekedés áll közel hozzám, ezért ebben a motorban igen kellemesen csalódtam, erős de barátságos, ha kell beszarsz rajta úgy megy, de legjobban a hosszú kanyargós túrákat szeretem vele, január óta 3200 kilométert mentem a barátnőmet le sem tudom róla szedni.
181 cm magas vagyok, a csuklóm amúgy is szar, azt nem is említem. A sportos üléshelyzet másik hibája, inkább az hogy a fejed eléggé fel kell szegni, ez hosszabb távon azért eléggé megfájdítja a hátat.
Nem okozott csalódást a hibák terén sem, az összes marhaság előjött amikről fórumokon hall az ember. A fékem még most sem jó, először csak kicsit, aztán egyre jobban rázott, egy szombat du. felültem a tankra, hogy lássam a tárcsákat. Persze a jobb oldali imbolygott ahogy kell. Visszaütöttem, gondoltam csak a konzol ferde, az meg alumínium. Nem sokkal lett jobb, ekkor levettem a nyergeket és meglepődve tapasztaltam ,hogy a jobb oldali betétek papír vékonyak, a bal oldaliak meg szinte újak. Kimértem a két tárcsa helyzetét, a jobb oldali pontosan 1,5 mm-el beljebb volt, mint kéne...
Levettem kiegyengettem, új NISSIN betétekkel összeraktam, de csak hidegen jó, elmelegszik és visszaferdül. Ha valaki tud bontott tárcsát szóljon!
Aztán persze rájöttem, hogy olyan szerencsétlenül dőlt fel vele az előző gazdája, szinte nem is csúszott a nyomokból ítélve, hogy a tárcsa gajra ment.
A másik ami engem zavart, hogy a gyári dob egyik falát kiégették hegesztővel. Igen ócska hangja volt, alig bírtam azon a kis lukon bepajszerolni a lemezt amit visszahegesztettem, kipufogópasztával letömítettem. Nekem így jobban tetszik nem ordít, de öblös, mély a hangja. Motort általában érzelmi alapon vesz az ember, minden hibája ellenére nekem ilyen jó még nem volt.
Szeretem akkor is ha városban araszolok vele, autópályán gurulok, vagy a cseszneki szerpentinen nézem meg a gumi szélét. Közben a szemem sarkából látom az út széli kereszteket. Ők már nem érnek haza, ez ugye nem életcél?
Hibalista
- - Jobb oldali első féktárcsa lüktet: még nem találtam kb. 20 E egy bontott. - - Kattogás az első telóból: már teszek rá... -
Ide hordtam szervizbe
Hát én! Bármit szétszedek, bármit...:_) Biztos nem volt elég Legóm gyerekkoromban. 10 Pont.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Böröczki Károly - Győrújbarát Egy ismerős, aki kis ideje otthon dolgozik, előtte a Red Baronnál volt, van tapasztalata, ügyes srác.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 33500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | TS 350 | Következő motorja? | VFR 800 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |