A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Dl 1000 2006 (996)

Dl 1000 2006 (996) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családtag, sok szép túra okozója

Szöveges ítélet

Beváltotta a hozzá fűzött reményeimet.Hosszú távon,két személlyel,csomaggal kiváló!
A V2-ből,súlyból adódóan városban kicsit szögletes,darabos,de ahogy meglátja az országutat verhetetlen.A 3000alatti fordulaton jelentkező rángatást egy chip-tuning beiktatásával megszüntettem,most sokkal egyenletesebbé vált és lehet vele 2000-es forulaton is poroszkálni.
Nagyon csendes volt a gyári kipufogó,állandóan leléptek elém a gyalogosok,kijöttek az autók,meg nagyon nem szerettem,hogy a blokkhang elnyomja.Ezért lecseréltem Bódisokra,aminek a hangja is szép,meg úgy vettem észre,a motornak is jobb a kisebb folytás,bár mindenhol azt mondták,ezresre ne próbálkozzak sportdobbal,mert nem bírja.
Az első villa kicsit gyengécske,a hátsó rugózás kiváló!
A gyári gumik csak lágy túrázásra jók,szerpentinen életveszélyesek!Michelin Anakeevel le lehet tenni a lábtartót!
A dobozgarnitúra és a túraplexi kellett rá,hogy igazi túrázó legyen.Az ülés kényelmes,a kormányt megemeltem 3centivel,nekem így jobb.A fékek nagyon gyengék a teljesítményhez és tömeghez képest,amit a gyár azzal indokol,hogy endúró.Hát ez az amire teljességel alkalmatlan!!!
Összességében egy nagyon jó túragépet kapunk a viszonylag kedvező árért,amivel,ha megvadulunk,azért lehet szaggatni is egy nagyot.A formája ízlés dolga,nekem egyik nap nagyon tetszik,másik nap nagyon nem.

Hibalista

- Kuplungkosár lógása,kopogása-javítás garanciában.
- Gyári Bridgeston TrailWing gumi sokáig tart,de nem engedi kihasználni a motor dönthetőségét,kiesik alólad-csere M Anakeera.
- Tükörnyaknál levő műanyagok elrepedtek,tipushiba-még úgy van.
- 2600-as fordulaton prüszkölés,leállás-chip tuningal megszünt.
- Láncszett csere 20ezernél-normális.
- Bizonyos fordulaton zörgő tank-első csavar alátétezése.
- Most vettem észre,hogy folyik a kuplung alsó munkahengere és marja le a festéket a blokkról-ezzel még nem tudom,mi lesz.
- A szintetikus olajat megeszi-visszatérés Actevora.
- Kötelező szervizek,karbantartás.

Ide hordtam szervizbe

A Suzuki Benkőnél vettem,először oda.Lelkiismeretes szerelő,barátságos személyzet.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Mivel Benkőék azt mondták a kuplung kopogására,hogy normális,benéztem a King Roadba (Pesti úti) ahol a szerelő már nem találta normálisnak és ki is cserélte garanciába,azóta oda járok.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.