A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gs 500 E 2003 (487)

Gs 500 E 2003 (487) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Csak megy és megy

Szöveges ítélet

Ha valaki egy kis fogyasztású és megbízható motort szeretne, akkor ez megfelelő darab lehet. Ahogy már ezerszer megírták ez egy túramotor, nem sportgép, tehát én semmiképpen nem venném hibának a 48 Le köröli teljesítményt. Nekem például nem hiányzik belőle 1 Le sem.
Mióta nálam van olaj-, gumi-, és lánccseréje volt. Gyárilag Bridgestone gumikkal szerelik, ezek elég kemények és nem valami jól tapadnak. Le lettek cserélve Heidenaura. Ez olcsóbb és jobb is, természetesen a sportos motorozáshoz kevés, de a lendületes túrázáshoz tökéletes, nem csúszkál, esőben viszont vigyázni kell vele. Az első 9-10.000 Ft, hátulra 11.000-ért vettem 140/70-est. A gyári lánc Regina, ami 18.500km-nél lett cserélve, ezt sokan szidják nekem se tetszett, amikor 2 személlyel felcuccolva túráztunk úgy nyúlt mint a rágó. Most DID X gyűrűs van rajta, 3000 km után még nem kellett feszítenem.
Autópályán használható, 130-at szépen viszi, ekkor még nem pörög és fogyasz sokat, de persze nem oda való. Inkább a hegyekben mutatja meg, hogy mit tud, az erősebb ívű "lassú" kanyarokban rendkívül ügyes.
A végsebessége nálam óra szerint kicsit több mint 170 volt egyenes úton szélcsendben. (Persze motoron mindig szembe fúj :-).
A fogyasztása 4-4,5 körül van.
Én az első teleszkópját puhának találtam és hamar össze is ütött, úgyhogy a gyári előfeszítést 2 cm-el megtoldottam, pontosabban hosszabbra cseréltem a csövet, így határozottabban jobb lett.
Használtam Castrol, Motul és Valvoline olajat, ezek közül mindenképpen a Motult ajánlanám ezzel vált a legszebben.
Finster és Martin kipufogóval már hallottam GS-eket és valami gyönyörűen szólnak.

Hibalista

- Kilométeróra háttérvilágítás. 100 Ft.
- "Láncszett. 35.000 Ft."
-
-

Ide hordtam szervizbe

Magam csinálom.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.