Címről címre elvisz az address
Szöveges ítélet
Két dolog van, amiben tényleg nagyon jó, az egyik az alacsony tömeg mindössze 97kg érzetre is elképesztő könnyű, a másik a pakolhatóság. Az ülés alá + dobozba + szatyorakasztóra esetleg még egy hátizsákba pakolunk, akkor összemérhető a teljes mennyiség egy autó csomagtartójával, így bevásárolni-rohangálni nagyon praktikus. Könnyű lerakni akár emelkedőn, bárhol mozgatni, nem kell izgulni hova parkoljunk mert minden körülmények között el fogjuk tudni mozgatni.
Ezt a gépet tényleg a praktikumra gyúrták ki, a kis tömege miatt egész jól ugrik 70-ig szerintem ok, 80 kmh-val lehet simán utazni, a 90 kezd sok lenni efölött pedig már a végsebesség közelít nálam éppen nem futja meg a 100-at. Érzetre jobban megy, mint amit a 9 LE sugall, de azért ne várjon senki nagy motoros gyorsulást, viszont arra tökéletes, hogy lámpától lelépjük vele az autókat.
Fogyasztás: Néhány tesztben olvasni lehet 3l-t vagy afölötti fogyasztást, ezt el sem tudom képzelni mit kell ehhez szegénnyel tenni. Nálam stabilan hozza a 2.2l-t rövid távokon szaladgálva és ha hosszabb útra megyek akkor inkább a 2 liter jön ki 100km-re.
Ha valaki városozik esetleg elővárosozik, annak tökéletes választás lehet, de...
Ami nem tetszik:
1. Ha lehetne kívánni kérnék még pár LE-t, hogy utazóban ne 80-al, hanem 90-el tudjon magabiztosan krúzolni, mert így pont utolérnek a kamionok, autók és aztán lehet lesni, hogy vajon jókor fognak-e előzni. Ez a hazai morállal nem kellemes.Viszont vannak olyan utak, ahol tipikusan 70-el csordogál a forgalom és szinte senki nem tud gyorsabban menni ekkor tökéletes.
2. mivel nagyon keskeny elfér mindenhol ez jó, viszont ennek az az ára, hogy a visszapillantókban a vállaimat látom főleg, és hajladozni kell, hogy lássam a hátsó légteret.
3. Mivel kis méretű és alacsonyan van a fejidom nagyon kevés szelet fog, ez hidegben nem kellemes, a térdre is sok levegő érkezik.-én télen is csapatom:)
4. utas felejtős hacsak nem kisgyerek
...és meg is érkeztünk oda, hogy miért nem fogy sok ezekből a gépekből. Ha valaki kizárólag városban közlekedik, akkor talán egy 50-essel is el tud lenni kisebb költséggel. Ha meg hosszabb távra is kell akkor inkább egy min 250-es. Ezért szerintem nem érdemes megcsinálni az extra jogsit, így inkább olyanoknak való, mint nekem, aki már kimotorozta magát öregebb nagy gépeken, és vágytam egy megbízható új szerkezetre ami praktikusabb mint amilyen gyors, aminek a fenntartási költségei tényleg minimálisak és ha nagyon kell akkor városon kívül is használható alkalom szerűen.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Beverly 250 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |