Bunkó, skizofrén szívtipró
Szöveges ítélet
Első saját, külön bejáratú "nagy" motorom. Kihagytam jó pár évet, azt megelőzően is inkább enduróztam és az igazat megvallva kicsit féltem is tőle. Mielőtt megvettem, kipróbáltam, elsőre nem tűnt kezesnek, de kisebbet (600-650) nem akartam, mert nem egy szezonra választok. Rengetegen írják, hogy nem tanuló motor. Nem ajánlom én sem kezdőnek (tinédzsernek pláne) a szeszélyes, alacsony fordulaton is brutális nyomaték miatt. Az elején hol elpörgött a hátsó kerék, hol pedig az elejét kapkodta. Teló hamar felkoppan... Nem sajnálom, ahol lehet, kihasználom az erőt, de az étvágya elég hektikus. 6-12l között mozog a fogyasztása. Ami egy kicsit zavar, hogy a tükröket és a láncvédő burkolatot gyakran lelazítja a rezonancia.
Az ülés alá csak az elsősegélycsomag, meg egy csomag pzs fér. Vettem tanktáskát, bevált.
Miért bunkó? Lámpához érve pár gázfröccsel olyan, mintha ajtóstul akarna rontani a házba. Ráadásul néha még böfög és tüsszent is. Ez ráadásul vicces tud lenni, ha le is áll.
Miért skizofrén? Mintha kettős énje lenne. Egy túra alatt képes szelíden engedelmeskedve a legkomfortosabb utazást nyújtani, ugyanakkor pörgetve viszont egy igazi adrenalinbomba.
Ugye nem kérdés, hogy miért szívtipró?
A lehető legjobbat választottam - elérhető áron.
Hibalista
- kuplung szimmering, telónak nem kell sok
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Motorpont
Tatabánya - Vértesszőlős
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 21000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |