A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

DL1000 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Brutális gőmozdony

Szöveges ítélet

Ez egy hatalmas nagy túragőzös. Én 170 cm vagyok és egy 2 cm-el alacsonyabb DL650 üléssel alkalmassá tettem, hogy le érjen a lábam. Kellett még egy kormánymagasító amivel közelebb tudtam hozni a kormányt. Ezekkel a változtatásokkal, már 170 cm-es ember is tudja kényelmesen használni.
Előtte egy DL650-es motorom volt, ugyan ebből az évjáratból. Ugyan kevesebbet evett 1,5 literrel, de ez az igazi. Jobb a fék, futómű, irányíthatóság. A motor teljesítmény pedig bőven elég, akár túrázásra, akár egy jó kis csapatásra Ausztria hegyeiben. A motor 50 kiló poggyásszal két személlyel nagyon kényelmesen tartja a 150-es utazó tempót. Ilyenkor kb 5,5 litert fogyszt. 160-170-nél is ugyan ilyen kényelmes, de itt már 6-ot evett. 130-ig elég 5 liter neki, de ott csak totyog. 140-150 az ideális. Sajnos a 650-es itt már gyengélkedett. Nem tudott nagyon gyorsulni. Az 1000-es DL-em 160-tól is úgy tol mint egy gőzmozdony. Soha nem fogy ki az erőből. Így, hogy ezelőtt egy 650-es DL-em volt, nem értem azokat akik lefikázzák az 1000-est. Mindent egybe véve két teljesen különböző karakterű motorról van szó, még ha hasonlítanak is. Nagyon jó motor a 650-es (de ha futja rá),akkor is az 1000-es használati értéke lényegesen jobb.
És, hogy mi amiben nem jó?!
Kicsit nehéz. Nehezebb mint a 650-es. Szűk kanyarokban kicsit birkózni kell vele. Kis termetűeknek, csak kisebb átalakításokkal ajánlom, amit fent leírtam. Inkább 175-cm feletti jó fizikumú embereknek ajánlható. Aki nem szereti a V2 remegését annak nem ajánlom. Én meg a 4 hengeres fűnyírókat nem szeretem. Kicsit zavaró még, hogy 3 ezres fordulat alatt nem érzi jól magát (rángat). Ezért sajnos, ha kényelmesen fel váltunk 6-os fokozatban 3 ezernél 90 km/órával gurul a motor. Sajnos emiatt meg a súlya miatt városi használatra kevéssé alkalmas, mint a 650-es.

Hibalista

- Bárhogy is gondolkodom, semmi nem romlott el rajta. Még egy izzó sem égett ki.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha World. Maximális szakértelem, normál árakon.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? DL650 Következő motorja? DL1200
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.