A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Dl 1000 2006 (996)

Dl 1000 2006 (996) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Brutál gőzmozdony

Szöveges ítélet

Megrendeltem, vártam és átvettem.
Boldogságom csak fokozódott mikor erejét megmutatta az 1000-es blokk. Nem hiába ez egy TL1000-es erőmű, túramotorba ültetve.
1esben 2esben szinte alapjáratról húz, mint egy gőzmozdony. A kettest 140ig lehet kihuzatnni de akár indulni is lehet kettesben. Ilyenkor elég nagy meglepi tud lenni egy két motorostársnak akik azt hiszik, hogy csak egy speedgép tud gyorsulni. 5.ben túlmegy a kétszázon és ezt fokozza hatodikban. Eddig nem akasztottam még ki az órát de 230at óra szerint mentem már vele. Hogy mennyit csal az órája nem tudom, de nem is érdekes.
Fergetegesen jó érzés száguldani vele és falni a kilómétereket.
Stabilan fekszi az utat és jól dönthető is.
A városi forgalomban kicsit elefánt a porcelán boltban effektus.
Széles nagyon a kormány és lassú tempónál érződik a 237 kilós tömege.
Ezt nem kimondottan városi cikázásra találták ki. Egyszerűen nem fér el a sorok között , nameg a kuplung huzogatásába is bele lehet fáradni, piszok kemény tud lenni egy idő után.
A nagy tömegét figyelembe kell venni, mert tolja fékezéskor.
Gyorsításkor viszont vígyorog az ember mint a tejbetök !
Szeret csattogni 3000-es fordulat alatt, ezért nem érdemes lejebb kínozni, vissza kell váltani.
Csomagokkal és két személyel is stabil marad.
Fogyasztása nem vészes egy 1000-es géphez mérten.
Visszafogottan terepen is használható.
A plexi torzít és a kormány is beleakadhat a bokrokba , fákba.
A műanyag blokkvédő csak dísz, az egy vicc. Nem véd az még az atomcsapástól sem.
Nem rendelhető ABS ami nagy hiba. Esőben, erdei úton piszok figyelni kell fékezéskor.
Egyébbként egy igazi túragép. Mondom, mint egy mozdony úgy megy.
Imádom, főleg a blokkja miatt és az üléspozíció miatt.
Pár óra alatt Budapestről a Horvát tengerpartra símán le lehet vele tépni.Időt nem mondok, mert még én sem hiszem el, csak vigyorgok rajta. Igaz egyszemélyel, csomagok nélkül, csak brahiból egy Yamaha R1-es cimbi társaságában.
Csak akkor volt 200 alatt az óra amikor megálltunk autópálya matricát fizetnni.
DR-Big gépem volt elötte. Ebből indultam ki. Vásárlás elött próbáltam a 650-es változatát, hátha bejön mert annyian dicsérték de annak a motorja olyan érzést keltett bennem, mintha az 1000-esen lehúztak volna egy gyertyát, vagy bedugták volna az egyik kipufogót. Azt hiszem jól választottam. Megéri az árát. Kezes gép nagyon. Csak szeretni lehet.
Mint egy veszedelem olyat megy.

Hibalista

- Soha semmi baja nem volt.
- Csak megy mint egy gép.

Ide hordtam szervizbe

Budapest
Blackmotors az M3 kivezetőjénél.
Gyorsak, jók, olcsóbbak a többinél és főleg kedvesek.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.