Böszme túragép sportos felhangokkal
Szöveges ítélet
A moci alapvetően jó, de van egy pár hibája, amit lehet, hogy időközben orvosoltak. Az ítéletet a DL1000 2006 rovatba írom, mivel a korábbi évjáratok nem szerepelnek a listában, de jelzem, hogy az enyém 2003-as. Nagyon jól megy 3000-es fordulattól, vigyázni kell, hogy ez alá ne essen, mert alatta szenved és rángat, és a bazi nyomaték és V2 építés miatt a láncot is hamar tönkrevágja. Az üléshelyzet és a szélvédelem jó, de az ülés tömése túl vékony és puha, 100-150 km után fáj a seggem. Az első villa nagyon puha, és erőteljesebb fékezésnél valami koppan benne, a szervíz szerint a csapágy lóg, de nem érdemes kicserélni. Amikor megvettem, szivárgott belőle a hidraulika folyadék, pár maszek szerelő összevissza bénázott vele, aztán rátaláltam a fullgas-ra, ők rögtön tudták, mi a bibi, (karmantyú tömítése) és olcsón megcsinálták, miután néhány hét alatt sikerült meghozniuk az alkatrészt.
Összességében egyszerű, robosztus, megbízható túramotor, ami 6000 fölött sportosan is tud menni, és használtan jó az ára, de pl. egy Hondához képest az anyagok és az összeszerelési minőség kicsit gagyi. Mondjuk az ára is annyi...
Hibalista
- Hidraulika folyadék szivárgás, gyújtás kimaradás, első villa csapágy
Ide hordtam szervizbe
Full Gas Budaörsi út
Őszinte, korrekt szervíz, de gyakorlatilag semmijük nincs raktáron, minden bigyuszra napokat, heteket kell várni.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 8200 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |