A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 1400 2005 (1242)

Gsx 1400 2005 (1242) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Bölény

Szöveges ítélet

2005 decemberében az egyik kedves cimborámtól presszionálva vettem meg életem első új nagymotorját egy 600 az Banditot. 21. Én érkezett meg a szalonba (Amargo) és én már mentem is érte. Egy szál farmer, egy vékony bőrkabát, és agy kölcsön bukósisak, és már haladtam is haza. ? Egy szezont motoroztam vele végig de nem igen tetszett a nyomatékszegénysége, és az egyszerű műszaki megoldásai (viszonyítási alap az 1200-as "nagybandit+ volt). Nagy vágyam volt már akkor is a GSX 1400 as motor, a finomságával, letisztultságával, és zseniális műszaki megoldásaival lenyűgözött, de sajnos anyagi forrásaim szűkössége miatt döntötem a "kisbandit" mellett. Történt azután, hogy 2006 tavaszán gyermekkori barátom is megfertőződött Kunmadarason, mikoris a Ducati szalon tulajdonosával motorral érkezet oda. Szó ami szó lerakta ő is a "nagy A" -t. Természetesen a Ducati termékpalettájáról válogatott, és boldog tulajdonosa lett egy S2R Monsternek. Mikor ennek előkészületei folytak, utam az Amargó Vörösvári úti üzletébe vezetett, ahol is Csabi barátomnál állt egy felszerelt (kúpos Laser rendszer, förtelmes piros plexi) GSX1400. Azonnal megvettem. Kezdődött a félénk magázódás a nagy súly és a förtelmes teljesítmény tiszteletében. Egy szezont motoroztunk végig, és kicsit úgy érzem, túlvállatam magam. Kényelmes, nagy, tekintélyt parancsoló, és profi. Most egy esetleges testreszabáson gondolkodom egy egyenes kormány, egy alsó hasidom, és egy faridom képében. Kerekek külső ívét szeretném kipolírozni, egy KnN levegőszűrő, és fém fékcső szett van még rendelés alatt. A hátsó gumit várom még, hogy elkopjon, mert nem igen tapad, és nem tűl kanyarbiztos. A többit majd a szezon és az anyagi helyzetem határozza meg.

Jó:
Iszonyú erős, nyomatékos blokk.
Profi állítható, megbocsájtó futómű, hatásos fékek.
Blokk alacsony fordulattól húz mint egy villanymotor.
Injektorok ellenére korrekt terhelésváltás.
Isteni külső.


Nem jó:
Nagy tömege miatt nem egy kanyarvadász.
Széles hátsó gumik miatt vigyázni kell az ívre.
Szélvédelem nincs.
Láncot hamar széttépi.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Motorrad

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.