Bivalyerős kezesbárány
Szöveges ítélet
Bivalyerős, de rendkivül kezes motor. Lehet vele a versenypályán állatkodni, túrázásnál le lehet vele nyomni napi 6-800 km-t, de munkábajárásra, városban szlalomozásra is jól használható. Nagyon sokat mentem utassal, neki is kényelmes. Olajcserén és a kopóalkatrészek cseréjén kivül szinte semmihez nem kellett hozzányulni rajta. Komolyan nem tudom, hogy mire cserélném le szivesen, bármit próbáltam, utána nagyon jó volt visszaülni a Busára.
Gyári plexi rossz helyre terelte a szelet (nekem), cseréltem MRA Racing-ra. A tank oldalánál a bőrruha gyorsan koptatja a fényezést, már 5e km körül látszódtak a karcok (szerencsére nekem ott épp szürke a szine, igy nem zavaró). Az ereje miatt nehéz jó hátsógumit találni rá. A tapadósakat (pl. D209) 2-6e km-enként cserélni kell, a keményebbekkel (pl. Z6) meg baromira csúszkál.
Hibalista
- Szinte csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni.
-
- Kivétel: Kis küzdés van a vezérműlánccal: 35e km környékén elkezdett hidegen csörögni. Nyomkodtunk a feszitőt, cseréltünk láncot, de nem használt. Most jön a feszitő csere. Nem nagyon zavaró, nem is nagyon foglalkozom vele.
Ide hordtam szervizbe
Japán Motor, Kecskemét... kár, hogy bezártak!
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Hosuba, Dunaharaszti
Értékelése: 4
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 54000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |