A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gs 500 E 2006 (487)

Gs 500 E 2006 (487) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

benzin paci 7/24-ben

Szöveges ítélet

Bejárni kellett egy gép (2X35km), ami megy is ha kell és jóárasítva van (1M alatt) a beszerzése is meg a fenntartása is. Nem csalódtam. 15000 volt az első szervíz, 4l fogyasztás, nulla meglepi (igaz szerintem nincs is mi elromoljon). Olyan 180-190 lehet a vége 170-el már mentem és még ment volna de nem nagyon. 120-130 gond nélkül és még a négykerekűek leküzdéséhez is marad tartalék.
A kényelem nem keleti, a kezelés is elég "szovjetes". Nem vagyok gyengusz, de a kuplunkart rángatni hosszútávon popeyes alkart fog eredményezni. A sebválto olyan "suzukis" határozott férfias mozdultokkal kezelendő és lelke van (nem mindíg szedi állva az 1-et, csak gázfröccsel), néha a két sebeség közé kapcsol, reccsen stb.. de műkszik és állítólag sokáig, nincs okom kételkedni benne. A kuplung is "odafog" nehéz csúsztatni (nyilván majd bekopik).
Amit nem értek, az az hogy a csajok miért szeretik, ezt a motort irányítani könnyű, de kezelni elég szibériai. Egy Kawa vagy pláne Honda műszer ehez képest, igaz drágább is és le is nyúlnak mindenért jobban.
180 cm vagyok, és szódával elmegy a rajta kuporgás 1-2 órát kibírok, de szerintem alacsony az ülés hosszú távon, bár városban igen jó.
A hangját imádom, alapon igen szép öblös és pörgetve olyan retró versenymotoros és mégsem szomszédgerjesztő.
A motornak szerintem jó a karakterisztikája 3-5000-ig tatás nézelődős, mégis kellően dinamikus. 6000 fölé pörgetve egy másik motort kapsz (és a fogyi sem ugrik az egekbe) nagyon faszán húz (relatíve). A futómű ide egyszerűen ideális, igaz 140 fölött nem egy pályamotor, de ezeken a szutyok utakon nagyon szépen elnyeli a hibákat és ott is tartja a gumit. Jól kanyarodható, ha átülsz a kanyar belső ívére atomstabil a gép és még korrigálni is lehet a nem várt tescosszatyrok között.
Szélvédelem na az nincs, de hát a fííling... 120-130-nál már nagyon rángatnak az elemek szélcsendben is, mert maga a motor könnyű, ezért az oldalszelet is megérzi !óvatosan a kamion mögül!. A blokkot nem tapizni menet után.
Én a hülő vas patoggását hiányolom egy kicsit, az nagyon MZ-s lenne:)
Összességében, azt kapod amiért fizetsz ezzel a géppel, jó kis vas, szerintem nem kell több ahoz hogy közlekedj, vagizni ez nem való a motorosok nem fognak hűűháázni...

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Hollós Újpest, eddig OK

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.