benzin paci 7/24-ben
Szöveges ítélet
Bejárni kellett egy gép (2X35km), ami megy is ha kell és jóárasítva van (1M alatt) a beszerzése is meg a fenntartása is. Nem csalódtam. 15000 volt az első szervíz, 4l fogyasztás, nulla meglepi (igaz szerintem nincs is mi elromoljon). Olyan 180-190 lehet a vége 170-el már mentem és még ment volna de nem nagyon. 120-130 gond nélkül és még a négykerekűek leküzdéséhez is marad tartalék.
A kényelem nem keleti, a kezelés is elég "szovjetes". Nem vagyok gyengusz, de a kuplunkart rángatni hosszútávon popeyes alkart fog eredményezni. A sebválto olyan "suzukis" határozott férfias mozdultokkal kezelendő és lelke van (nem mindíg szedi állva az 1-et, csak gázfröccsel), néha a két sebeség közé kapcsol, reccsen stb.. de műkszik és állítólag sokáig, nincs okom kételkedni benne. A kuplung is "odafog" nehéz csúsztatni (nyilván majd bekopik).
Amit nem értek, az az hogy a csajok miért szeretik, ezt a motort irányítani könnyű, de kezelni elég szibériai. Egy Kawa vagy pláne Honda műszer ehez képest, igaz drágább is és le is nyúlnak mindenért jobban.
180 cm vagyok, és szódával elmegy a rajta kuporgás 1-2 órát kibírok, de szerintem alacsony az ülés hosszú távon, bár városban igen jó.
A hangját imádom, alapon igen szép öblös és pörgetve olyan retró versenymotoros és mégsem szomszédgerjesztő.
A motornak szerintem jó a karakterisztikája 3-5000-ig tatás nézelődős, mégis kellően dinamikus. 6000 fölé pörgetve egy másik motort kapsz (és a fogyi sem ugrik az egekbe) nagyon faszán húz (relatíve). A futómű ide egyszerűen ideális, igaz 140 fölött nem egy pályamotor, de ezeken a szutyok utakon nagyon szépen elnyeli a hibákat és ott is tartja a gumit. Jól kanyarodható, ha átülsz a kanyar belső ívére atomstabil a gép és még korrigálni is lehet a nem várt tescosszatyrok között.
Szélvédelem na az nincs, de hát a fííling... 120-130-nál már nagyon rángatnak az elemek szélcsendben is, mert maga a motor könnyű, ezért az oldalszelet is megérzi !óvatosan a kamion mögül!. A blokkot nem tapizni menet után.
Én a hülő vas patoggását hiányolom egy kicsit, az nagyon MZ-s lenne:)
Összességében, azt kapod amiért fizetsz ezzel a géppel, jó kis vas, szerintem nem kell több ahoz hogy közlekedj, vagizni ez nem való a motorosok nem fognak hűűháázni...
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Hollós Újpest, eddig OK
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |