"BE FOGSZ HUGGGYOZNI!
Szöveges ítélet
Törött hengerrel vettem, ami azért baj mert vizes, és még alu is.Mégis azért vágtam bele, mert az egyik motorboltos srác - amikor előre lekérdeztem a gyári árakat, és megtudta mihez kellenek a cuccok -aztmondta: "BE FOGSZ HUGYOZNI!!!"
Hogy ezt a behugyozós élményt átéljem, szükség volt jó pár tízezer forintra és jó pár hónapra...
Sok helyen nyúltak hozzá, de most már élvezhető.
A powerszelep nyitása felér egy mellberugással. A hangjából érezni az erőt, alacsony fordulaton kicsit erőtlen,az az érzése az embernek hogy meg akar ragadni a dugó, de hát ez nem arra való hogy poroszkáljunk vele...Bátran húzni kell neki, nem fog az megragadni ha megkapja az olaját és ha nem hajtjuk hidegen!
Hibalista
- Henger hegesztés 20.000.- + egy partyhordó, Új dugó gyűrűkkel 25.000.-, új hüvelyezés 20.000.-, szimeringezés, gyújtás csere 35.000.-, ami még kell... első fék munkahenger felújítás, betétek cseréje, teló felújítás.
Ide hordtam szervizbe
Túza Gyuri bácsi végezte a gépmunkát Battán. Kicsit lassú, de alapos ( vagy én vagyok türelmetlen). Gyáli "motorszerelőnél" kb 8 hónapig (!) állt, a sarokból szedte ki mikor elhoztam, hozzá sem nyúlt ( biztos nem jól kommunikáltunk ).A szintén Gyáli "Robinál" megkapta végre amire szüksége volt, főtengely szimering csere, gyujtás csere + szorgalmiból kipuff leömlő felújítás (ugyanúgy kifúj :-) viszont utána kinyomta a vizet a bal deklinél. ). Monori "Bandi"...vele kellett volna kezdeni az egészet, ideget és pénzt spóroltam volna...és 3 szezon kiesést.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |