A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 1200 2001 (1157)

Gsf 1200 2001 (1157) 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Bandika, az ezüst vadállat

Szöveges ítélet

Imádott Zephyr 750-em után valami nagyobb, kényelmesebb nakedet szerettünk volna. Zrx 1200 volt az első számú kiszemelt, de az aznap délutánra ígért írásos árajánlat valahogy azóta sem érkezett meg. SV 1000-et mentem próbálni a Motorradba, mikor kezembe nyomtak egy szóróanyagot, rajta vastag betűvel: Gsf1200 akcós 1900000. Ez felettébb valószínűtlennek hatott, így rákédeztem. Otthon gyorsan megbeszéltük, hogy ez kell nekünk örök motornak, majd végigjártam fél Bp kereskedéseit, ki adja oda legolcsóbban. Megköttetett az üzlet, és átvehettük életünk első (és szerintem utolsó) 0km-es motorját. Nagy volt az öröm, pár nap alatt belement az 1000km, szervíz pikk- pakk megvolt. Akkor fel is szereltek rá egy shad doboztartó rendszert és a Zephyrről levett Saito markolatfűtést. Ezek egy szezon után lekerültek, a shad dobozok a kritikán aluli minőség miatt, a markolatfűtés meg simán csak elromlott.
A motort két éves koráig hordtam márkaszervízbe, utána Bálint Lacihoz a bonyolult dolgokkal, az egyszerűbbekkel magam is elboldogultam, gépész vagyok elvégre.
A motor egyszerűen imádnivaló, ha csak pilinckázni kell, mindent megold 5-ben, gyakorlatilag 50-től nem kell kapcsolgatni két személlyel sem. Viszont ha nekiálljuk forgatni, hamar előjön belőle az állat, igazán észnél kell lenni, mert a kettes 170-nél szabályoz le és valahol meg is kellene állni. Ezzel gyári állapotában kihívásokkal küzd, hiába a levesestányérnyi féktárcsa elöl, 12 dugattyúval. Egy szinter betét megoldja a helyzetet, én az AP racinget használom nagy megelégedéssel. A futóművet tökéletes kompromisszumnak gondoltam, míg nem mentem VFR800 VTEC-cel meg Telelveres BMW-vel. Normál utcai használatra nagyon komfortos, tényleg vasalja aza egyenetlenségeket, nem átugorja. Ha viszont megkergetjük valami kicsit rumplisabb szerpentinen, ott már megy a hintázás, és hamar leér a lábtartó is.(100kg felett vagyok felöltözve). Néha feltévedek vele pályára is, kellemes élményeim vannak, de az a baj, hogy félek lezúzni, kellene valami patkány sportgép ilyen célra.
Amit módosítottam rajta: A hátsó ülés rendkívüli módon lejt, ezt két hetes korában átalakíttattam vízszintesre. 24000 km-nél felkerült egy láncolajzó. Az előző lánc addig bírta, most 54000-nél még egyet sem feszítettem, hála az olajzónak. Szintén felkerült egy 78 centi széles SBK kormány, plusz egy 20mm-t fel, 30mm-t hátra húzó kormánymagasító. A tükrök szárába is ment 25mm toldás. Nemrég feltettem egy középmagas plexit is, hogy télen kevésbé hűljek ki,(rettenet milyen szélzajt csinál, minden tiszteletem az idomos motort hajkurászóké) illetve érkezik 8 év szünet után újra egy markolatfűtés, ezúttal oxford. A kormánycsere miatt cseréltem kuplungcsövet, illetve a felső részét a fékcsőnek. A fékkel nem volt baj, most határozottabb a nyomáspontja, de a váltó érezhetően sokkal finomabb, mióta fém a vezeték. A shad dobozrendszer helyére egy darabonként összevadászott Givi+Kappa monokey rendszer került, ezekre panasz nincs.
Gumiból a pr2 hátul pilot power elöl kombó vált be, az eleje sziklaszilárd, a hátulja meg 16-20 ezer kilométerig elbirkózgat a nyomatékkal. Próbáltam a powert hátra is, egy mountainbike irányíthatóságát kaptam, 4500 kilométeres futással párosítva. Ennyire azért nem vagyok eleresztve.
Olajból a motul 5100 vált be leginkább, próbáltam másokat is, a váltó ezzel a legfinomabb. Lassan csereérettek a lábtartóim, vagy csak kapnak egy furatot meg egy koptatócsavart.
Tömören: imádom. Majd oddadom az unokáknak.

Hibalista

- Egy karburátorfűtés csöve tört le.
- Más rendellenesség nem történt, fékbetét csere, lengővilla csapágyát és a himbát rendszeresen átzsírozom, 53000-nél nyakcsapágy csere. 12 ezrenként gyertyacsere, szelepállítás, szinkron, légszűrőcsere.

Ide hordtam szervizbe

Bálint László

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 53000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Kawasaki Zephyr 750 Következő motorja? Sokfélét szeretnék még, de a Bandi marad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.