A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

Gsf 1200 2001 (1157) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bandika, az ezüst vadállat

Szöveges ítélet

A motort újonnan vettük. Konkrét elképzelésem volt, hogy mit szeretnék. Egy igénytelen, régi konstrukciójú, kopasz, 4 hengeres, karburátoros motort, ami legalább 750ccm. Mivel hosszú távra terveztem, szempont volt az egyszerű szervizelhetőség, és az alkatrészellátás is, továbbá, h bontott és utángyártott cuccokat is találjak hozzá.
A kritériumoknak csak 1 gép felelt meg: a Bandit 1.2 N. Képben volt még az xjr és a zrx is, de akkor jóval drágábbak voltak. Az árán 600-as utcai motorokat lehetett venni, még a kawa z750 is drágább volt.
Mit mondhatnék..A motor borzaztó erős, alapjárattól kezdve. Hihetetlen. Mindegy melyik fokozatban, milyen terepviszonyok között. Váltani csak akkor kell, ha akarsz. Fantasztikus érzés, 40-től simán gyorsít utolsó fokozatban. Az üléspozíció eleinte túl sportosnak tűnt, de végül a tervekkel ellentétben nem cseréltem kormányt.Felesleges lett volna. 6-700km után sincs semi bajom, és az üléshelyzet lehetővé tesz akár 140-150-es utazótempót is, habár szélvédelem egyáltalán nincs. Én általában utassal és csomaggal bőségesen megrakodva csordogálok alsóbbrendű utakon, és ezt a gépet oda találták ki. A futóműve egy álom. Kellemes csillapítás, állítható előfeszítés elöl-hátul. Az aszfaltról érkező visszajelzések nagyon jók, a motor simán dönthető a lábtartókig, határozottan fordul, fékezésre is csak minimális felállító nyomaték keletkezik. 250kilós tömege menet közben egyáltalán nem érződik, csak szűk visszafordítókben volt trükkös eleinte. A fogyasztás nagyon jó. 100körüli tempóban 4.8-5L, 120-130+3 doboz+2 személy autópályán 5.5-6L . Ez önmagában nem kevés, de nem sok 4 hengeres motor fogyaszt ennél kevesebbet.
Szervizelése egyszerű, hála a himbás szelepmozgató mechanizmusnak. Nem igényel extra olajat, vagy speckó gyertyát, a 120-180-as gumikból pedig elképesztő választék van a túra bakelitektől a rágógumiállagúakig, (és persze használt szintén rengeteg van, ami fontos, mert új gumit még sosem vettem)
11e km nem sok, ennyi ment le egy év alatt. Semmilyen kopó alkatrészt nem kellett cserélni, de ez inkább a mértékletes vezetési stílusomnak köszönhető.
Csodálatos egy gépezet ez...el nem adnám, semmi pénzért.

2007.10.27.

A napokban múlt el 2 éves. Az idei év nagyon motorozásszegény volt. Az óra kicsivel 15000km felett áll.
Baj, műszaki hiba nem történt. Felborultam vele egy U-forduló gyakorlás közben, de csak a bukógomba műanyagja lett karcos. Lehet, hogy mégis kap másik kormányt.
A szerelem egyre csak erősödik.

2007.12.13.

Kicseréltem a hátsó féktárcsát. A gyárit leamortizáltam a rajtahagyott tárcsazárral. Még jó, hogy nem az első...

2010. 01. 04.

Mindjárt megvan a 25 ezer. 19ezernél betankoltam valami dzsuvás benzint, fennakadt egy tűszelep, ömlött a benzin. 23 ezernél az 1-es henger karbifűtésének csatlakozója magától eltört, még nem cseréltem ki, az újat már megvettem bele. A láncszettet a napokban cserélem, elég hamar vége lett, pedig kapta a sprayt rendesen. Az új DID VM-mel láncolajzó is felkerül(www.mccoi.de), így a lánccal szüttyőgés kb 50 ezer kilométerre le lesz tudva. Természetesen szétszedem a komplett himarendszert, kitisztítás, átzsírozás miatt. 18 ezernél cseréltem villaolajat, alig volt benne spém, gyönyörű tiszta volt, maradok ennél a csereperiódusnál. Néhány versenyző egybehangzó noszogatására kipróbáltam a 190-es hátsó gumit. Semmi különbséget nem érezni, csak kis csík marad a szélén, hiába reszeli az ember a lábtartót. Olajban Motulra váltottam. Vajpuha, csendes váltó+ halkabb motorzajok az eredmény. Volt már benne pár féle, ezentúl ilyen lesz.
Elégedettségem még mindig maximális.

Hibalista

- Egyelőre semmi, de ez szerintem természetes.

Ide hordtam szervizbe

Amargo(RIP) Bálint László Én

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? zehyr 750 Következő motorja? valami 4 ütemű városi gyösz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.