A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

Burgman AN400 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Azt mondják, hogy nem romlik el

Szöveges ítélet

Feltételezem, hogy aki ezt a rovatot olvasgatja, megpróbál minél többet megtudni a megvásárolandó járműről. Az én történetem a Burgmannal így alakult. Sikerült tavaly rábeszélni, hogy a 250-es chopperom után vegyek egy nagyrobogót, mert az valami tuti dolog. A motor gyönyörű, a súlypontja lent van, kanyarban le lehet tenni a kipufogót, az ülése kényelmes, de mivel a kéz magasabban van mint a váll, 100 km után az ember nem érzi a kezét. Aki nem hiszi, az nem tudom mire gondol, hogyha lát egy motorost, aki menet közben erőteljesen mozgatja a kezeit. Szélben gond megtartani a mocit, a kis kerekeknek hála az út minden egyenletlenségét észreveszi előbb mint a vezetője, autópályán meg minek motorozni ? Az olajfogyasztása 2-3 dl/1000km , szerintem tökéletes, a kipufogó gyönyörű tiszta. magával a motorral nem is volt gond. Olvastam az ítéletekben 130-as utazótempót, hát én egy kicsit sokallom, nem stabil, a motor pörög mint az állat,110 bőven elég. Az első probléma hamar jelentkezett, egy bizonyos fordulaton elkezdett durrogni kicsit, aztán mindig gyakrabban és nagyobbat, végül lelőtte a szívócsonkot és megállt. A robogót öröm szerelni, semmihez nem férni hozzá, semmit nem látni, és ha nem ismeri az ember a fogást még egy gyertyát sem lehet csak úgy kicserélni, mindezt a nyílt országúton 40 fok melegben, beöltözve ahogy kell. A problémát otthon felfedeztem (egy testvezeték leszakadt) és már akkor tudtam, hogy nem lesz sokáig robogóm. Ami nálam végleg beadta a kulcsot , az volt, hogy nincs a motoron egy rohadt visszajelzőlámpa a gyújtásra, a töltésre, az olajnyomásra sem. Egy szép napon elmentem motorozni, irány Ausztria a hegyek. Fogalmam sem volt, hogy nincs töltésem, hiszen nincsen hibajelző. Óriási szerencsémre sehol nem állítottam le, nem tudom miért, a parkolókba is pöfögött ( megérzés ??? ). Itthon a házamtól 4 km-re annyira lemerült az akkumulátor, hogy a motor egyszerűen megállt. Ha valahol leállítom útközben, még most is ott vagyok. Mikor megtudtam, hogy 67000 Ft a feszültségszabályzó már adtam is fel a hirdetést. A motor elvesztette minden bizalmamat, utána már nem mertem elindulni túrázni, csak a városba meg minek egy ekkora motor. Szép motor de nekem nem kell.

Hibalista

- Szívócsonk 4500 Ft
- Gyertya
- Feszültségszabályzó 67000 Ft
- Bilux izzó

Ide hordtam szervizbe

Én

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Én

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 35500
Megbízhatóság (5) Vezetett km 2600
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Supershadow Következő motorja? F650
Ennyire szerette (0) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.