A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

VS 800 GL Intruder 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az utolsó chopper

Szöveges ítélet

Az utolsó chopper

2006 őszén vásároltam, és még abban az évben beleraktam kb. 1500 km-t. Azóta évente 2-3000 km-t megyek vele, ahogy időm engedi, csak jó időben, amolyan hobby motorosként.
A motor 2000-es évjáratú, elvileg az Európába szállított utolsó darab. Azóta a Suzuki csak böszme nagy power cruisereket gyárt. Ez tehát még a klasszikus chopper vonalvezetésű, kecses, könnyű és csodaszép példány. 800 cm3, 50 LE a legtöbb helyzetben bőven elegendő, még utassal is, pedig én sem vagyok egy „könnyű” eset.
Ezzel a motorral még simán megoldható a városi dugókban a sorok közti előrejutás, de kisebb túrákra, örömmotorozásra is kiváló társ. Pakolóhely sajnos nem sok van rajta, de ezzel az újabb és sokkal nagyobb cruiserek is így vannak. Persze sok pénzért ez is bőven felszerelhető mindenféle földi jóval, aki ilyenre vágyik, teljesen egyedivé varázsolhatja. Én csak a gyári tükröt cseréltem le egy kicsit jobb hátralátást biztosító (és szebb) darabra.
A tank nem túl nagy, így 150 km-ként meg kell állni tankolni, de ez olyankor már azért jólesik. Ez még a régi stílusú, vibrálós, porlasztós V2-es, kicsit karcos, de igazi motoros élményt nyújt.
Max sebessége 150 km/h, de ilyenkor már komoly szélterhelés éri a pilótát. Próbáltam plexivel is, de az meg zavaró turbulenciákat okoz a bukósisak körül. Az igazi a 80-120 közti sebesség, országúton andalogva vagy dombok között kanyarogva egyaránt felemelő érzés. Az autópálya nem az ő világa, de rövidtávon ott sem vall szégyent. Az átlagfogyasztás 6l körül alakul 100 kilóméterenként.
Az enyémen előretolt lábtartó van, ami jelentősen javít az utazási komforton, de mégsem csökkenti a motor irányíthatóságát, dönthetőségét. Az üléspozíció vezetőnek és utasnak egyaránt kényelmes, a derékmegtámasztás mindkettőnél megfelelő. A lányaim szinte kapaszkodás nélkül is teljes biztonságban érzik magukat, és már a fiam is nyaggat, hogy mikor megyünk már motorozni.
Álló helyzetben is könnyen mozgatható, simán megfordítom a garázsomban. Alacsony sebességnél előny a kis súly (200 kg), dugóban araszolva sem megterhelő, de gyorsabb haladáskor is stabil, jó egyenes futású és pontosan terelgethető, majdhogynem bolond-biztos gép. A gumik épp akkorák hogy szépek legyenek, de a nyomvályúk még ne okozzanak túl nagy gondot. Egyedül az alacsony hasmagasságra kell odafigyelni, kátyúk, bukkanók, fekvőrendőrök némi odafigyelést igényelnek. Ebből adódóan nem egy terepmotor, a földutakat nem szereti és ilyenkor rendesen össze is koszolja magát. Marad tehát az aszfalt, abból is főleg az új, kátyúmentes utak az igazán élvezetesek.
Műszakilag egy kiforrott, megbízható jószág, nekem csak akkumulátor gondjaim voltak vele, de az valószínűleg az akkuk hibája és nem a motoré. A karbantartás házilag megoldható, a kardánhajtás nem igényel nagy figyelmet, csak szelephézag és karburátor beállításhoz kell szakember. A fékeket nem szokták dicsérni, de nekem nem okoztak soha gondot, mindig biztonságosan megállítottak.
Szóval, aki ilyen motort választ valószínűleg nem dönt rosszul, egy jól használható, sok örömet okozó és nem mellesleg csodaszép masinát kap. Egy millió Ft körül már igen szép, megkímélt példányok vannak itthon is. De én nem tervezem az eladását, szerintem még sok évig szolgál majd nálam az egész család megelégedésére.

L. Gábor

Hibalista

- 2 db akkumulátor -- valsz. nem a motor hibája - plusz a szokásos kopó alkatrészek -fékpofa, gumik

Ide hordtam szervizbe

Honda Park -Érd

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? MZ TS 150 -- 10 év kihagyással Következő motorja? egyelőre marad
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.