A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 250 Limited 1980 (249)

Gsx 250 Limited 1980 (249) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az öreglány

Szöveges ítélet

tavaj tavasszal jutottam hozzá a gépezethez potom 200ezerért első látásra érdekes módon nem szerettem bele... DE amint belett indítva azonnal átkattant bennem valami:) hűű mondom ez piszkosul dögösen szól! tisztára mint egy traktor:) mentem vele egy kört bele is szerettem.. mindenhová járok vele túrázni 600 kmeket gondnélkül kibír csak győzzem tankolni:) ami nemsok leszámítva a benzinárakat! eleinte kicsit kéken füstölgött de a téli álmábol felkeltettük és szétszedtük az egész vezérlést! szelepszárszimeringcsere és már megis szünt az olajfogyasztás..
semmi különösebb baj nincs vele inkább én vagyok olyan aki mániákusan szerelem akármit meglátok vagy akármi eszembejut:)
a generátorral voltak bajok 3x tekercseltem ujra mire rájöttem hogy a fesszabályzóval van a bibi... na mind1 tanultam belőle mostmár tölt rendesen.....kipuffogó kibelezve mert a 26év rozsda bizony megmarta a furulyákat belülröl....

de öreglány nemvénlány... kipróbáltam mit tud... 160at kihúztam belőle... épp annyi amennyi belevan órázva:) garantáltan...
ja megse említettem a finomságokat mint... üzemanyagvisszajelző. sebességfokozatkijelző, riasztó... kezdetleges ABS (valójában bólintásgátló)..
ez a motor szerintem simán kibírja hogy átforduljon a km számlálója.. a 250 es banditot alázom... nemértem hogy hogycsinálom de alázom....:) Túrákon nagyon kényelmes súlypontja nagyon lentvan. kanyarba simán leér a kipuffogó ha ugyakarod;) nem fél a tereptöl se! nem akar szétesni


MINDENT imádok benne! egyedül talán az idegesít hogy 2 személlyel nem ugrik elég nagyot... de mitvárok... negyedliter:) negyedévszázad.. nemszeretném eladni... mégis mennyiért adjam el?? 150 ezerért?:) akkor inkább megtartom túlsok jó élményem van vele!

jamég annyit hogy kb legutolsó csavarra is rávan írva hogy made in japan:)

Hibalista

- Szelepszárszimering 400Ft(8x)
- fogaskerék+lánccsere 1400Ft elsőlánckerék +4000Ft lánc (hátsó volt tartalékba)
- 1 garnitura gumi 20E ft
- váltószimmering 800Ft
- 3x generátor(házi kókányolt(de jól álcázott) feszzabályzó miatt) 3x3000Ft + 12000Ft szabályzó
- karbiba tűszelepek 850Ft (2x)
- teleszkópszimmering 1000Ft x2
- Kmspirál felújítás 4500Ft

Ide hordtam szervizbe

Otthon szerelési könyvet letudtam szedni netről.. MINDENT betudtam állítani..

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

néha fater azért besegített;)

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1982
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.