Az Igazi NAGY vas
Szöveges ítélet
Amikor vásároltam 21 évesen, nem sok tapasztalatom, és típusismeretem volt. De mint utólag, már látom mennyire jól választottam. Egy igazi NAGY vas minden tekintetben. Nagy súly, brutális erő, zömök felépítés. A nagy súly ellenére kezes, jól irányítható. Persze nem 15 km/h-val szűk kanyarokban. Brutális erejét jellemzi, hogy ötödikben alapjárattól csuklás nélkül simán lehetett vele gyorsítani 30- 300-ig.
Ez a vas nem kezdőknek lett kitalálva. Jó kezekben viszont bármire használható, dolgozni járni, túrázni, döntögetni a Mátrában (persze kicsit nehéz a mai műanyag patenttal összerakott gépekhez). Ha hajtja az ember, gyorsan fogy a gumi, meg a fék. Pár ezer km és csere másik garnitúrára.
A gumi kopásra nagyon érzékeny a kezelhetőség. Új gumikkal meglepően jobban irányítható.
Imádtam, és ha nem csap földhöz, talán még sokáig nem adtam volna el. A kormány- lengéscsillapító, fontos tartozék, mert a meredek villaszög miatt hajlamos a kormány a szitálásra.
Aki talál egy jó példányt, és szereti az igazi kihívásokat, nyugodtan vegye meg!
Hibalista
- Igazán amíg én használtam nem romlott el semmi. 2 hátsó gumit, és 1 elsőt cseréltem rajta, no meg olajat. Egyetlen aprócska gond, az ilyen léghűtéses korai Suzukiknál, ha indítás után nem melegítjük be hajlamos bekormolni (beköpni) a gyertyát. Sajnos ez nálam is előfordult, de egy gyors gyertyatakarítás és ismét él a gép...
Ide hordtam szervizbe
Szabó I. Kalocsa
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
SK.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | vf 750f 1984 | Következő motorja? | cbr 900 rr |
Ennyire szerette | (0) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.0/10) |