A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

Gsxr 1100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az Igazi NAGY vas

Szöveges ítélet

Amikor vásároltam 21 évesen, nem sok tapasztalatom, és típusismeretem volt. De mint utólag, már látom mennyire jól választottam. Egy igazi NAGY vas minden tekintetben. Nagy súly, brutális erő, zömök felépítés. A nagy súly ellenére kezes, jól irányítható. Persze nem 15 km/h-val szűk kanyarokban. Brutális erejét jellemzi, hogy ötödikben alapjárattól csuklás nélkül simán lehetett vele gyorsítani 30- 300-ig.
Ez a vas nem kezdőknek lett kitalálva. Jó kezekben viszont bármire használható, dolgozni járni, túrázni, döntögetni a Mátrában (persze kicsit nehéz a mai műanyag patenttal összerakott gépekhez). Ha hajtja az ember, gyorsan fogy a gumi, meg a fék. Pár ezer km és csere másik garnitúrára.
A gumi kopásra nagyon érzékeny a kezelhetőség. Új gumikkal meglepően jobban irányítható.
Imádtam, és ha nem csap földhöz, talán még sokáig nem adtam volna el. A kormány- lengéscsillapító, fontos tartozék, mert a meredek villaszög miatt hajlamos a kormány a szitálásra.

Aki talál egy jó példányt, és szereti az igazi kihívásokat, nyugodtan vegye meg!

Hibalista

- Igazán amíg én használtam nem romlott el semmi. 2 hátsó gumit, és 1 elsőt cseréltem rajta, no meg olajat. Egyetlen aprócska gond, az ilyen léghűtéses korai Suzukiknál, ha indítás után nem melegítjük be hajlamos bekormolni (beköpni) a gyertyát. Sajnos ez nálam is előfordult, de egy gyors gyertyatakarítás és ismét él a gép...

Ide hordtam szervizbe

Szabó I. Kalocsa

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

SK.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? vf 750f 1984 Következő motorja? cbr 900 rr
Ennyire szerette (0) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.