A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » GSX-S1000F ABS (999 cm3)

GSX-S1000F ABS (999 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az igazi mindenes huligán motor

Szöveges ítélet

Kicsit ló nincs efektus volt a megvétele. 6 év v2 Aprilia után egy v4 tuono volt a szívem vágya viszont ez volt a racionális választás. Ár-érték arányban kb verhetlen.
Alapvetően egy jó motor apró hibákkal amikkel sokan nem is foglalkoznának valószinűleg, én viszont úgy vagyok ezzel hogy nem én vagyok a motorért hanem az van értem.

Futóműve jó, viszont érdemes személyre szabni. Nagy tempónál hajlamos volt az eleje belibegni mivel gyárilag nincs benne kormány lengéscsillapító. 1 óra állítgatással meglett a nekem tökéletes verzió.

Fékjei jók, viszont suzukisan diszkont feelingje volt. Az elsőfék nekem kicsit szivacsos, határozattlan volt. A hátsófék pedig indokolatlanul hamar müködtette az ABS-t.
Előre kapott egy Magura HC1-es fékpumpát és mindenhova Goodridge fémszövetes fékcsövekeket és MotulRBF660 fékolajat.
Első fék határozott, egy ujjal is pontosan adagolható és nem fogy el. Hátsófék sokkal később "darál".

Van egy "típushibája" is. Angolul "snatchy throttle"- rángatós gáz ami kb 1 óra alatt bontással és összerakással együtt javítható. Néhány szerszám és egy multiméter kell hozzá. a TPS szenzor feszültségét kell beállítani.
Maga a hiba:apró gázadásra is rángat, ugrik kiszámíthatatlan viselkedés alacsonyabb fordulaton. beállítás után minden olyan amilyennek lennie kell.

Sokat túrázom vele. Átlagos testalkathoz tökéletes. Szerpentinen igazi kis öröm motor.
Hatótávja vátozó. Nagyban függ a pillatnyi elme bajtól. Fogyasztása 5,5-9-ig minden sikerült már.
3 fokozatú kipörgésgátlója egész jól teszi a dolgát bár a legidegesebb (3as) fokozat kb csak esőre való szárazon nagyobb gázra is elkezd dolgozni amikor egyébként beleférne kicsi játék. Túrázni a 2es pályázni az 1es vagy az off állás, de itt azért már tisztelettel kell bánni vele.

Alapvetően egy jó motor! Jó ár-érték aránnyal. Nem drága fentarthatósággal.

Hibalista

- Kopó, fogyó alkatrészeken semmi

Ide hordtam szervizbe

MotoNemet

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2017
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 8500
Megbízhatóság (8) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? SL1000 Falco Következő motorja? S10000xr vagy s1000r
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.