az igás ló
Szöveges ítélet
Sok fajta nagy motort ültem meg ,de valahogy a 92 -es tigris nyers ereje ,hatalmas termete ,már régen megfogott . Régóta akartam ezt a vadállatot ,az első tulajdonostól vetem olaszba , csúsztak vele egyet és már 6-éve állt .Újra kelet fényeznem , de fillérekből ki pofoztam .
A rosszak :
A kanyarodás : ez nem új generációs moci ami magától fordul ,
szokni kell a súlytöbbletet , ha nem kened folyamatosan a láncot még a 200 LE is meg eszi ,a hátsó gumi sem bírja 8000-10000 km -nél tovább ,hiába kíméled . a fékeket gyakran kell tisztítani , hogy jók legyenek . És hát az új mocik gyorsabbak ?? !!!
A jók :
olcsó minden hozzá / hegyekben állnak az E-bayon /, egyenes futása verhetetlen , szélvédelme jónak mondható , igénytelen jószág , 31700 km tetem ez idáig bele a kuplung problémán kívül semmi baja nem volt 3000 km : fék , és légszűrő tisztítás ,akku szint 5000 km: olaj csere 20w 50 sima ásványi 10000 km : gyertya , olaj , fék folyadékok , gumik / ránézek a Vmü láncra ,szelep hézagokra / a láncot feszítettem már, korongozni egy két szelepet kelet csak , tovább nem fényezem !!
Ami igazán tetszik benne : 5 év alatt soha nem jött velem szembe egy sem , igazi ritka állat , a világ végére el visz , aránylag kényelmes helyzetben.
1000 euro volt 2006 -ban , reg adó müszaki stb 90000 ft . rendbe hozás : gumi , lánc , betét , fényezés stb 100000 ft.
Hibalista
- 44800 km indult : , olajcsere , fékbetétek, stb mindenki tudja , két év használat után a kuplung nem emelt ki rendesen ,: nehéz lett a váltás főleg visszafele , légtelenítés , karmantyúk cseréje , " jobb lett , de mégsem volt tuti . komplett kuplungot vetem , / bontó- 15000 ft / és vajkrém lett a váltás . A használat során ,mindig kb 4000-5000 km után elmászott a karbi szinkron ezt úgy tudata velem , hogy 2000 /fordulat körül főleg gáz húzásnál kicsit dadogott : sokadik beállítás után a csavarok rögzítésével oldottam meg a dolgot így , csak gyertya cserénél /10000 km / kell a szinkron . Az index kapcsoló néha nem kapcsolt üresbe , szét szettem beolajoztam azóta működik rendesen. Más nem romlott el !!
Ide hordtam szervizbe
motor restaurátor volnék ,magam javítok !
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
tanácsok : jr 9b gyertya - dr 8es -re karbit dúsra venni / FÖ 125- 135-re , tű legalsó ,menbrán két furat , sport légszűrő, 14/48 as vagy 15/50 -es átéttel. a motor még városban 35 foknál sem melegszik túl . jobban veszi a fordulatot, sokkal jobban toll, nem sokkal nő a fogyasztás,
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | gsx 550 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |