A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

gsx r 1100 n 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

az igás ló

Szöveges ítélet

Sok fajta nagy motort ültem meg ,de valahogy a 92 -es tigris nyers ereje ,hatalmas termete ,már régen megfogott . Régóta akartam ezt a vadállatot ,az első tulajdonostól vetem olaszba , csúsztak vele egyet és már 6-éve állt .Újra kelet fényeznem , de fillérekből ki pofoztam .
A rosszak :


A kanyarodás : ez nem új generációs moci ami magától fordul ,

szokni kell a súlytöbbletet , ha nem kened folyamatosan a láncot még a 200 LE is meg eszi ,a hátsó gumi sem bírja 8000-10000 km -nél tovább ,hiába kíméled . a fékeket gyakran kell tisztítani , hogy jók legyenek . És hát az új mocik gyorsabbak ?? !!!

A jók :

olcsó minden hozzá / hegyekben állnak az E-bayon /, egyenes futása verhetetlen , szélvédelme jónak mondható , igénytelen jószág , 31700 km tetem ez idáig bele a kuplung problémán kívül semmi baja nem volt 3000 km : fék , és légszűrő tisztítás ,akku szint 5000 km: olaj csere 20w 50 sima ásványi 10000 km : gyertya , olaj , fék folyadékok , gumik / ránézek a Vmü láncra ,szelep hézagokra / a láncot feszítettem már, korongozni egy két szelepet kelet csak , tovább nem fényezem !!

Ami igazán tetszik benne : 5 év alatt soha nem jött velem szembe egy sem , igazi ritka állat , a világ végére el visz , aránylag kényelmes helyzetben.


1000 euro volt 2006 -ban , reg adó müszaki stb 90000 ft . rendbe hozás : gumi , lánc , betét , fényezés stb 100000 ft.





Hibalista

- 44800 km indult : , olajcsere , fékbetétek, stb mindenki tudja , két év használat után a kuplung nem emelt ki rendesen ,: nehéz lett a váltás főleg visszafele , légtelenítés , karmantyúk cseréje , " jobb lett , de mégsem volt tuti . komplett kuplungot vetem , / bontó- 15000 ft / és vajkrém lett a váltás . A használat során ,mindig kb 4000-5000 km után elmászott a karbi szinkron ezt úgy tudata velem , hogy 2000 /fordulat körül főleg gáz húzásnál kicsit dadogott : sokadik beállítás után a csavarok rögzítésével oldottam meg a dolgot így , csak gyertya cserénél /10000 km / kell a szinkron . Az index kapcsoló néha nem kapcsolt üresbe , szét szettem beolajoztam azóta működik rendesen. Más nem romlott el !!

Ide hordtam szervizbe

motor restaurátor volnék ,magam javítok !

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

tanácsok : jr 9b gyertya - dr 8es -re karbit dúsra venni / FÖ 125- 135-re , tű legalsó ,menbrán két furat , sport légszűrő, 14/48 as vagy 15/50 -es átéttel. a motor még városban 35 foknál sem melegszik túl . jobban veszi a fordulatot, sokkal jobban toll, nem sokkal nő a fogyasztás,

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? gsx 550 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.