A Gésa
Szöveges ítélet
Motor formájú motor,klasszikus szépség modern belsővel.
Túraendúrót szerettem volna de az ismerősöm meg akart tőle válni.Gyors utánajárás,és nem bántam meg.
1402 köbcenti százvalahány ló,tömérdek nyomaték.Mindenre alkalmas.
Ha akarod cirkálsz vele egyedül,ha akarod megrakod dobozokkal,tanktatyóval,utassal és hidd el nem fog zavarba jönni.
A nyomaték már alulról tol,kényelmesen túrázva nem kell 4000 fölé vinni a fordulatot.130-nál 3900-on áll a mutató szóval van tartalék.
A váltót se kell folyton macerálni megoldja nyomatékból.
6 sebesség,vajpuhán kapcsolható fokozatok.A fékekről megoszlanak a vélemények,nekem elég a fékhatás még rakottan is.(ohne ABS)
A blokk olaj-levegő hűtéses ami kicsit aggasztott,de bebizonyosodott hogy a japán mérnökök tudják a dolgukat.Megfelelő olaj,megfelelő időközönként cserélve.Amúgy a szervízigény minimális.Szelephézag ellenőrzés talán 38-40000 kilométerenként,fojtószelep szinkron minden 15000 megtett kilométer után ajánlatos.Lánc és gumi pedig csuklófüggő.Ne feledjük 1402 köbci,hamar kopik a gumi,és szaggatja a láncot ha elgurul az ember gyógyszere.
És néha elgurul,mert ugye nem akarjuk hogy ellustuljon:-)))
Középállvány van,ez isteni,mert segít a mindennapokon,plussz a lánckenés ugye (kardánosok nem röhögnek)Üzemanyagtank elég,300-340 kilométer túrázva.
Telók elöl-hátul állíthatók megfelelő a csillapítás főleg ha figyelembe vesszük a szerény 265 kilós száraz tömeget.
Na igen kérem ez az a pont amikor az embernek birkózni kell a vassal.Én 190 centi fölötti vagyok,az ülés jó.300 kilométerenként kell a pihi mert az ülés nekem akkor már nyom (zselés ülés in progress)
175 centi alatt nem ajánlott,egyszerűen nem ér le a lába a szerencsétlennek.
Viszonylag olcsón hozzá lehet jutni,mert ugye nem divatmotor.A blokk elnyűhetetlen,bár az ember kreatív.
Ha a feljebbvaló úgy akarja nálam még sok sok kilométer fog belekerülni,mert nekem ő a Motor.
Rövid távra felejtős,melegítés,beöltözés stb.(arra ott az X9)
De hosszabb útra,vagy csak gurulni egyet...na igen.
Fogyasztásról pár dolog.Utálja a városi tökölődést,leeszi a gatyád(8-12),plussz a blokkból dől a meleg a nemesebb testrészek irányába.
Országúton,főleg hosszú túrákon viszont az 5,5-6 liter elég neki.
Írhatnék még aszfaltot tépő gyorsulásról,vadul kitörő farról,de az én stílusom nem ez.Néha jó érezni az erőt,de még jobb tudni hogy VAN.
Az élet rohadtul rövid,és egy csomó időmbe telt mire a páromat rá tudtam beszélni a motorozásra.Ez a mi világunk.Nem sietve,kényelmesen,élvezve a tájat belemotorozni a naplementébe.
Update 2018-ig.
40000 kilométerrel a hátunk mögött.
Marad. Egyszerűen nekem nincs más alternatíva.Ha akarom békésen cirkál, kapott oldalsó konzolokat, két 45 literes dobozzal+topcase el lehet vele menni túrázni.A gyári nehéz dobot lecseréltem egy a tipushoz gyártott Yoshimura dobra, folytott állapotban közel gyári értékű a hang viszont bő 10 kilóval könnyebb.Hozzányúlni nem kellett, a gumi-lánc-olaj dolgokon kívül a saját hülyeségem miatt lett javitva a kuplung főhenger, ellenőrizni és cserélni kell a folyadékot mert ugye bosszút áll….ezt megtanultam.
Tetszik a formája,klasszikus naked, igazi muscle-bike.
Hibalista
- Kopó alkatrészek,olaj
Ide hordtam szervizbe
Miskolc Max Power ,Tóth JózsiNo komment.Ő a legjobb
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 13000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | XL | Következő motorja? | Marad |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.8/10) |