A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

GSX-R 1100  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az első "deszka" - Az igazi Hyper Sport

Szöveges ítélet

Egy kedves barátomtól vettem 4kilóért alkalmi vétel volt. Úgy vigyázott rá mint a szeme fényére. Igaz mielőtt megvettem kajakra összecsukta, de végül is üzemképesen friss műszakival vettem meg csak lekopasztva. Mikor terveztem hogy veszek csak annyit tudtam hogy "ezerszázas gixxert" akarok mert ugyis a legnagyobb lesz a végcél. Előbb utóbb az ember a 600asról is át akar majd ülni egy ilyen lób*szó motorra. Én ezzel kezdtem végül is nem csak binális (1/0) a gáz rajta. Lehet azzal finoman is menni ezzel nyugtatgattam magam (meg anyámat is). Elnézegettem a régi idők streetfightereit azok is deszkákkal nyomták mikor még csak az volt ha azok a gépek birták akkor ésszerű használat mellett az enyém örök élet+1nap. A titka mindig legyen kellő mennyiségű olaj benne hiszen az a lelke, és mindig legyen tisztességesen bemelegítve. Vásároltam hozzá már egy csomó bontott gyári alkatrészt (aranyárban) a célom hogy gyári állapotára visszaállítsam aminek végülis az idomok híjja van már csak.
Ez a jármű azért is kedves a számomra mert ez volt az első igazi sportmotor anno azzal a méretes soros blokkal és 130 lóerővel ami most kevésnek tűnik de ha belegondolsz a 24 évvel ezelőtt elég nagy cucc volt. A 86-os az már kislányból is jó évjárat. Rá is került a felirat a gyárban hogy "Hyper Sport". Ezzel tényleg úgy érzed néha hogy hypertérugrasz. Ott duruzsol alattad zizeg zörög remeg mint egy igazi motor. Valószínű hogy a mai motorok 15évet sem szaladnak el nemhogy 25öt. A kipufogó még gyári 4az1 ben és olyan a hangja hogy ha odarántod neki a lányokról rögtön lecsúszik a bugyi:) A motor nyomatéka mesés reggel felteszed 5-be este mikor hazaértél kiveszed. Bátran előzöl nem kell visszaváltani. A fényezés is gyári kék-fehér ahogy kell kisebb horpadásokkal (az idő vasfoga) amiket majd csak akkor javittatok ki ha találtam rá megfelelő fényezőt aki eltalálja a szineket meg a matricákkal is szöszmötölni hajlandó. Egy szó mint 100 sajnálhatja mindenki hogy ezek a gépek már kihaló félben vannak mert én mindenkinek ezt ajánlanám. Lassan játszik rajta már az OT-s rendszám ))):

Hibalista

- Semmi sem romlott (még) el rajta igazából csak a karbantartási munkálatok amik egy 20 év feletti gépnél fokozottan fontosak. - Fékbetétek 5-10ezer - Gumik szigorúan csak használtasak 3-6ezer - Olaj Repce MotoSintetico 4T 2-3ezer/lityi - Ezt gyakran kell bele pocskolni mert bekapkod 1dl/100km. Ezenkívül még rendszeresen kiég a 21/5W-os izzó hátulról ez már idegesítő kb az is 100kilométerenként talán a rázkódástól.

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1986
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 73000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Dió Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.