A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

DR 125 SM  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az első barátod az oviban

Szöveges ítélet

Miután már a 4. Simsonomat nyüstöltem, gondolkodóba estem, mi lenne ha kategóriát váltanék? Egyetlen teljesítmény osztályt zártam ki a lehetőségek közül: az A1 - et, mert hát mire jó ez, minek, hagyjadmár!

Azonban berobbant a köztudatba a B125, és mégis elgondolkodtam, mi lenne ha ellentmondanék magamnak és mégis megcsinálnám. Elkezdtem nézelődni a használt motorok piacán, hátha létezik már olyan csoda ami megfoghat ebben a kategóriában. 5 perc böngészés után nyálcsorgatva ültem, el voltam képedve, hogy milyen szép nyolcadliteres motorokat kínálnak ETZ - ken kívül(amikkel egyébként semmi probléma, sokat néztem MZ - ket is). Sokak véleményét kikértem, bújtam a fórumokat, de csak megerősíteni tudtak: Japán 4T, ha kicsit szűkebb az évi motorozásra szánt büdzsé, de azért szeretnél sokat gurulni, és termelni a benzint.

Végül a kicsi DR lett a befutó, a konkurensek kissé borsos áron kínálták a modelljeiket, így ár - érték arányban, szerintem egy tökéletes választás.

Nem túlzok, ha azt mondom az utca sarkán már úgy éreztem 10 éve ezzel a motorral éltem és ismerem minden titkát. A kezelőszervek a helyén vannak, minden kézre esik, már - már unalmas, hogy minden ennyire tökéletes. Nincsenek váratlan reakciók, nem tudsz vele olyat művelni, amivel katasztrófát idézhetnél elő.

Futóműve remek, 70 - 75 kg környékén, tökéletes a rugózás, nem üt fel, nem kemény.Fék jól adagolható, melegen is szépen dolgozik, elől Nissin 2 dugattyús, hátul Nissin 1 dugattyús féknyereg teljesít szolgálatot. Kanyarokban oda van ragasztva az úthoz, lehet kedvünkre döntögetni, csúszáshatáron finoman lehet érezni, hogy kezd elmászni az eleje. Pozitívum, hogy gyárilag Pirelli Sport Demon gumikkal szerelik, ehhez a motorhoz tökéletes, bár vizes úton eléggé csúszkál.

Teljesítmény szempontjából gondolom senki nem vár karokat tövestől kiszakító ménest. 4ütem 124köbcenti SOHC 2 szelep 12 lóerő. Városon kívül nem fogsz csekket kapni, 105öt mentem vele egyszer, ment volna tovább is, de azért itt már sajnáltam, ahhoz túlságosan szeretem, hogy kínozzam 120ig(beszámolók alapján legtöbben ennyire tudták feltornázni a mutatót, bár erős túlzásnak érzem). A hangja gyári pöfögővel elég lájtos, viszont több gyártó is készít direkt ehhez a típushoz dobokat, ezekkel már egész szép hangot lehet kicsikarni belőle.
A rövid fokozatok miatt egész dinamikusan lehet használni 70ig, a lámpáktól elsőként távozik, és LEHETETLEN 3liternél többet fogyasztani vele, jelenleg 2,69 az átlagfogyasztás, ezt tankolásnál szoktam mérni tankolt liter/megtett km alapján.
A műszerkiosztás elég puritán: km óra, üzemanyagszint led(3liter alatt gyullad ki), távolsági fényszóró jelző, FI jelző led(Fuel Injection).


Talán kicsit elfogultnak tűnik ez a kritika, de tényleg megszeretteti magát, nem lehet rá haragudni, ja és képek alapján nem mondanád meg milyen k*rva jól néz ki:)

Ui.: Én a márkaszervizeket kerülöm, mivel túl sokat kérnek az el nem végzett munkáért, meg hát egy olaj - olajszűrő - légszűrő kombót én is lezavarok, holott nem vagyok nagy gépész:)

Hibalista

- Semmi.Csak a kopó alkatrészek lettek cserélve.

Ide hordtam szervizbe

Széll Imre Kisújszállás. Feketemágia amit a motorokkal művel, profi, olcsó.
Sokan ajánlották, itt nézettem át

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Suzuki Hollós Újpest: ide hordta az előző tulaj. Az első 1000 es szervizt csak papíron végezték el, olaj éppen elég volt benne, légszűrőt sem cserélték, nesze neked semmit mondó szervizkönyv :)

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? s51b Következő motorja? Husqvarna SM 125s vagy Suzuki DR-Z 400
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.