A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R 750 2001 (750)

Gsx-R 750 2001 (750) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Az egyetlen

Szöveges ítélet

2006 márciusában vettem meg ezt a szépséget. Az előtte lévő Thundercatom 1,5 éve várta sorsának jobbrafordulását.
A motort a Full Gas-nal vettem, az egyetlen gondom az volt, hogy a hasonló korú 1000-es gixxerek ugyan ennyibe kerültek. De úgy éreztem, hogy nem vagyok felkészülve az 1000-es erejére. Hát a 750-esére sem voltam! Az első próbaúton kb. 13-14fok lehetett és 3-ban 80-nál úgy elkapart mint a szél. Ebből az évjáratból nem sok 750-es van valószínűleg az ára miatt, de szerencsére sok alkatrésze kompatibilis a 600-al. A motorral nem sok bajom volt-van. Az előző tulaj megpörkölte a kuplungot, minek következtében a városban ha túlmelegszik a blokk akkor teljesen behúzott kuplungnál is tolná a gépet, megfelelő vezetéstechnikával kezelhető a dolog. A Hringen estem vele egy közepes méretűt de hazavitt akkor is pedig a dekli rendesen csiszolódott. Mindig pöccre indul, bár amióta versenyrendszer van rajta akkor hidegindítás után hajlamos leállni, de ez inkább az alacsony alapjáratnak köszönhető, mert a gázparancsokat rögtön veszi. Olajat egyáltalán nem eszi, sajnos a Szombathely-Bp. távolságot nem lehet vele tankolás nélkül megtenni. Autópályán kihoztam belőle 12 literes fogyasztást is, de túratempóban megelégszik 5,5-6 lityivel. A szélvédelme 200-ig jó azután már be kell hasalni rendesen.A városban elég fárasztó és 2-3 lámpa után már indul a ventilátor. A férfiember tojásai hamar elkezdenek főni. Utasnak nem egy leányálom, de gondolom ez nem meglepő. A blokk pontosan 2500-tól kezd el húzni, az alatt csak rázza a láncot, 5000-től már valódi erőt lehet érezni, de igazából 8000-nél indul meg. Autópályán végesebességnél is könnyen irányítható. A versenypályán is bár Én még kilóméterekre vagyok a motor képességeitől. 5 Hringi kör alatt kb.3cm jön beljebb a fékkar. A célegyenesben elég jól tartja az ezreseket, a 600-ra meg ráver 30-40m. Szerintem a 750-es a tökéletes kategória, nem zabálja a gumit mint az 1000-es viszont jóval nyomatékosabb mint egy 600-as. Szépen jön meg az ereje és bőven van tartalék ha az M7-en meg kell küzdened egy erőszakos bömössel.A gyári kipufogó eléggé hurka ezért lecseréltem egy öszvérre ami egy Leo Vince rendszert takar D&D dobbal. Na ez meg olyan hangos, hogy már 4000-nél odébb mennek az emberek. Ha az autópályán megállok tankolni akkor meg percekig nem hallok semmit, de hát valamit valamiért.
Még annyit, hogy a gyári alkatrészek eléggé olcsók főleg ha a Yamahához hasonlítjuk.

Na update 2008.03.18. A motort most adtam el 30 000km-el az órájában. Meg volt a szervíz, szelephézag a gyári értéken volt, olaj és akkumulátor csere kellett.Szép emlékek maradnak utána.Mindenkinek csak ajánlani tudom.(ZX-10R befigyelt helyette)

Hibalista

- A kuplung még az előző tulajnál megégett. Nem csúszik, ha nem éppen ellenkezőleg, egy kicsit még teljesen behúzott állapotban is fog. Egyenlőre nem áll szándékomban mejavíttatni mert a megfelelő vezetéstechnikával kezelhető a dolog. Kifejezett meglepetésemre szolgált, hogy 2 bal oldali csúszás után sem lyukadt ki a dekli, pedig a második 120-as volt.
-

Ide hordtam szervizbe

Yamaha World Soroksári út. Szuperek.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Suzuki Ullman Alsónémedi. Még csak egyszer voltam de eddig ők is annak tünnek.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 7500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.