Az egyetlen
Szöveges ítélet
2006 márciusában vettem meg ezt a szépséget. Az előtte lévő Thundercatom 1,5 éve várta sorsának jobbrafordulását.
A motort a Full Gas-nal vettem, az egyetlen gondom az volt, hogy a hasonló korú 1000-es gixxerek ugyan ennyibe kerültek. De úgy éreztem, hogy nem vagyok felkészülve az 1000-es erejére. Hát a 750-esére sem voltam! Az első próbaúton kb. 13-14fok lehetett és 3-ban 80-nál úgy elkapart mint a szél. Ebből az évjáratból nem sok 750-es van valószínűleg az ára miatt, de szerencsére sok alkatrésze kompatibilis a 600-al. A motorral nem sok bajom volt-van. Az előző tulaj megpörkölte a kuplungot, minek következtében a városban ha túlmelegszik a blokk akkor teljesen behúzott kuplungnál is tolná a gépet, megfelelő vezetéstechnikával kezelhető a dolog. A Hringen estem vele egy közepes méretűt de hazavitt akkor is pedig a dekli rendesen csiszolódott. Mindig pöccre indul, bár amióta versenyrendszer van rajta akkor hidegindítás után hajlamos leállni, de ez inkább az alacsony alapjáratnak köszönhető, mert a gázparancsokat rögtön veszi. Olajat egyáltalán nem eszi, sajnos a Szombathely-Bp. távolságot nem lehet vele tankolás nélkül megtenni. Autópályán kihoztam belőle 12 literes fogyasztást is, de túratempóban megelégszik 5,5-6 lityivel. A szélvédelme 200-ig jó azután már be kell hasalni rendesen.A városban elég fárasztó és 2-3 lámpa után már indul a ventilátor. A férfiember tojásai hamar elkezdenek főni. Utasnak nem egy leányálom, de gondolom ez nem meglepő. A blokk pontosan 2500-tól kezd el húzni, az alatt csak rázza a láncot, 5000-től már valódi erőt lehet érezni, de igazából 8000-nél indul meg. Autópályán végesebességnél is könnyen irányítható. A versenypályán is bár Én még kilóméterekre vagyok a motor képességeitől. 5 Hringi kör alatt kb.3cm jön beljebb a fékkar. A célegyenesben elég jól tartja az ezreseket, a 600-ra meg ráver 30-40m. Szerintem a 750-es a tökéletes kategória, nem zabálja a gumit mint az 1000-es viszont jóval nyomatékosabb mint egy 600-as. Szépen jön meg az ereje és bőven van tartalék ha az M7-en meg kell küzdened egy erőszakos bömössel.A gyári kipufogó eléggé hurka ezért lecseréltem egy öszvérre ami egy Leo Vince rendszert takar D&D dobbal. Na ez meg olyan hangos, hogy már 4000-nél odébb mennek az emberek. Ha az autópályán megállok tankolni akkor meg percekig nem hallok semmit, de hát valamit valamiért.
Még annyit, hogy a gyári alkatrészek eléggé olcsók főleg ha a Yamahához hasonlítjuk.
Na update 2008.03.18. A motort most adtam el 30 000km-el az órájában. Meg volt a szervíz, szelephézag a gyári értéken volt, olaj és akkumulátor csere kellett.Szép emlékek maradnak utána.Mindenkinek csak ajánlani tudom.(ZX-10R befigyelt helyette)
Hibalista
- A kuplung még az előző tulajnál megégett. Nem csúszik, ha nem éppen ellenkezőleg, egy kicsit még teljesen behúzott állapotban is fog. Egyenlőre nem áll szándékomban mejavíttatni mert a megfelelő vezetéstechnikával kezelhető a dolog. Kifejezett meglepetésemre szolgált, hogy 2 bal oldali csúszás után sem lyukadt ki a dekli, pedig a második 120-as volt.
-
Ide hordtam szervizbe
Yamaha World Soroksári út. Szuperek.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Suzuki Ullman Alsónémedi. Még csak egyszer voltam de eddig ők is annak tünnek.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 7500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |