Az aszfaltutak sótlan (kis)királya
Szöveges ítélet
Egy évig hajtottam ezt a kis Stromot. Ezidő alatt kb 9000 km került bele zömében 2 személlyel, Erdély nem mindig tökéletes útjain ugyan úgy, mint Dél-Dalmácia aszfaltján kanyarogva. A motor hibamentesen teljesített. Úgy működött mint egy óramű. Ez volt az első injektoros motorom, így azonnal feltűnt mennyire tökéletesen viselkedett a blokk még hideg állapoban is. A szélvédeleme, kényelemre és a túramotorhoz méltó teljesítményre nem lehetett panaszom még jelentősen terhelt állapotban sem.
Mégsem szerettem meg a motort. Unalmas volt! Egy tökéletesen "sótlan" motor. Mindenhez értett egy kicsit, de igazándiból semmihez. Azt sem értettem soha, amikor egyes szaklapok a szerpentinek királyának nevezték ezt a kissé vízfejű, testes masinériát. Persze- persze lehet vele is jókat kanyarogni, nade szerpentinekkel példálózni ennél a típusnál ez számomra max viccbeillő marketingfogásnak jó. Az endúró jelzőt is nyugodtan idézőjelek közé tehetjük, talán a pesti utak királya sokkal találóbb lenne.:-)
De az 1000-esnél (a presztizst kivéve) minden szempontból jobb választás ez a kisebb és olcsóbban fenttartható 650-es.
Egy megbízható mindenesnek, amit hétvégenként lecsutakolunk és évetne néhány alkalommal elmegyünk vele a szomszédba túrázni (szigorúan aszfalton)...na erre tökéletes!
Hibalista
- Semmi az égadta világon!
Ide hordtam szervizbe
Csak időszakos szervizekre hordtam az Amargohoz
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |