Átmeneti megoldás (de nem rossz)
Szöveges ítélet
Olaszból hozták. Amikor először láttam, már eldöntöttem, hogy nekem ilyen kell. Frissen szervizelve, forgalomba helyezve:450.000Ft Az első nagymotorom. Nagyon nehezen hangolták be a motort, erre nem számítottam. Persze nem én fizettem 50.000Ft-ot kért a szervíz. Mikor végre sikerült, pöc-röff lett a gép. Első benyomásra nagyon ugrott, megfelelően nyomatékos volt. Most egy pár kilóméter elteltével már tudok jót is rosszat is. Jó: Nekem nagyon kényelmes (170 cm), erről legalább leér a lábam. Olcsónak mondható (ennyiért szinte nincs semmi). 400-as de harapós kb:140-150-ig. Az árát mindenképp megéri ha valaki kevés pénzből szeretne motorozni. Akkor következzenek a nem túl jó dolgok: Van egy folyamatos vibráció, főleg utazó tempóban (szerintem kb:80-120 között). Van egy kis blokk hangja is. 140 fölött már nem egyszerű megülni, a szél tép rendesen.(fejidom nélküli). Nagyon rövidek a sebességek. 6-ban 60-tól 180-ig húzhatod. A hidegindítás az nem egyszerű. Nem szólom le, mert első motornak nagyon jó. Könnyű dönteni, nagyon könnyű megülni, uralni. A váltója jónak mondható, a fékek megbízhatóak. 120-140 körül kanyarban már szitál, de mindig érezni vele, hogy hol a határ. Eleinte csak a féktávokat mértem el vele, a többi ment egyből. Még mindíg jó a formája, vegyetek ti is bátran.
Hibalista
- Karburátor beállítás 2x. (Amikor vettem)
- És még ki tudja mi. 50.000Ft
Ide hordtam szervizbe
Győr Suzuki szervíz.
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 21500 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |