Aszfaltteve
Szöveges ítélet
Valójában csak 2006-tól használom, de rossz tapasztalatom eddig nincs (lekopgtam). Lehetne negatívan is meg pozitívan is elmesélnem az eddigieket, de megpróbálom objektíven.
Ami tetszik:
- kényelmes, magas üléspozíció
- nem ijed meg ha a városban a lámpánál szegélyt kell ugratni
- kezelőszervek és műszerfal praktikus, egyszerű, semmi fakszni
- megbízható, egyszerű blokk és váltó
- nagyon jó első fékek (fém fékcsővel)
- dobozokkal nagyon jól pakolható
- endúróhoz képest keményen dönthető lábtartóig (persze nem a gyári gumikkal, azok túl kemények)
Ami nem tetszik:
- hát a teljesítmény lehetne több is (persze erre mindenki azt mondja miért nem vettem 1000-t, de erről később)
- a kipufogó kialakítása miatt az oldaldobozok a szükségesnél jobban kinyúlnak, motorostársaim szerint olyan vagyok hátulról mint egy teherautó)
- a gyári BRIGSTONE guni horror, azonnal kuka
- hátsó fék
- endúró létére a terep nem a műfaja, ahhoz magasabb has, kisebb súly kellene (igen, ha erősebb a blokk akkor feltehetően nehezebb is, ezért nem ezres)
Összességében:
Valójában szeretem. Terepen nem az igazi, de végül is mindenhol elmegy és ez óriási előny. Ha országúton vagy autópályán megyek ott is használható, persze BMW-sekkel utazva a gázkar kétállásúvá válik. Hegyi utakon lecserélt gumikkal lehet dörzsölni a lábtartó koptató gombáját, miközben a társaid minden hajtűkanyarban azt hiszik most csúszol ki (igazán élvezetes).
Igen, milyen legyen a következő:
- egy keskeny városi motor nagy kormányfordítási szögekkel, magas üléspozícióval, magas kormánnyal (alló kocsik közti lavírozáshoz)
- kényelmes jól pakolható, dobozolható, csak a szükséges méretekig szélesedő, autópályán 150 körül tartalékokkal rendelkező, nyomatékos túragép
- rossz utakon eseteleg földutakon használható emelt hasmagasságú 180 kg alatti önsúlyú, kvázi cross gép.
Ha valaki találkozik ilyennel írjon! Talán a 950-es KTM ?
Hibalista
- Középtámasz túl alacsonyan van, renszeresen felütöm, időnként ki kellett kalapálni. (amig az anyag el nem fárad)
Ide hordtam szervizbe
Power City Suzuki
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |