A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Dl 650 2004 (645)

Dl 650 2004 (645) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Aszfaltteve

Szöveges ítélet

Valójában csak 2006-tól használom, de rossz tapasztalatom eddig nincs (lekopgtam). Lehetne negatívan is meg pozitívan is elmesélnem az eddigieket, de megpróbálom objektíven.
Ami tetszik:
- kényelmes, magas üléspozíció
- nem ijed meg ha a városban a lámpánál szegélyt kell ugratni
- kezelőszervek és műszerfal praktikus, egyszerű, semmi fakszni
- megbízható, egyszerű blokk és váltó
- nagyon jó első fékek (fém fékcsővel)
- dobozokkal nagyon jól pakolható
- endúróhoz képest keményen dönthető lábtartóig (persze nem a gyári gumikkal, azok túl kemények)
Ami nem tetszik:
- hát a teljesítmény lehetne több is (persze erre mindenki azt mondja miért nem vettem 1000-t, de erről később)
- a kipufogó kialakítása miatt az oldaldobozok a szükségesnél jobban kinyúlnak, motorostársaim szerint olyan vagyok hátulról mint egy teherautó)
- a gyári BRIGSTONE guni horror, azonnal kuka
- hátsó fék
- endúró létére a terep nem a műfaja, ahhoz magasabb has, kisebb súly kellene (igen, ha erősebb a blokk akkor feltehetően nehezebb is, ezért nem ezres)
Összességében:
Valójában szeretem. Terepen nem az igazi, de végül is mindenhol elmegy és ez óriási előny. Ha országúton vagy autópályán megyek ott is használható, persze BMW-sekkel utazva a gázkar kétállásúvá válik. Hegyi utakon lecserélt gumikkal lehet dörzsölni a lábtartó koptató gombáját, miközben a társaid minden hajtűkanyarban azt hiszik most csúszol ki (igazán élvezetes).
Igen, milyen legyen a következő:
- egy keskeny városi motor nagy kormányfordítási szögekkel, magas üléspozícióval, magas kormánnyal (alló kocsik közti lavírozáshoz)
- kényelmes jól pakolható, dobozolható, csak a szükséges méretekig szélesedő, autópályán 150 körül tartalékokkal rendelkező, nyomatékos túragép
- rossz utakon eseteleg földutakon használható emelt hasmagasságú 180 kg alatti önsúlyú, kvázi cross gép.
Ha valaki találkozik ilyennel írjon! Talán a 950-es KTM ?

Hibalista

- Középtámasz túl alacsonyan van, renszeresen felütöm, időnként ki kellett kalapálni. (amig az anyag el nem fárad)

Ide hordtam szervizbe

Power City Suzuki

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.