A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

Drz 400 sm 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Anyaszomorító

Szöveges ítélet

Zártszelvényem 2009 Májusában vettem meg félévesen.
Egyszer eldurrant az agyam és azt mondtam nekem kell egy SM. Vettem is egyet, anyám el is sírta magát mikor kiküldték a törzskönyvet innen a cím:-) Először SXV- t akartam de mások tapasztalataira hagyatkozva inkább DRZ- t vettem, azt mondták ölhetetlenek:) Jó vétel volt nem bántam meg.
Miután megvolt a motor elkezdtem a korlátlan "A"- t. Pikk- pakk meg volt minden, saját motorral gyakoroltam, vizsgáztam gyorsan mentek a dolgok.
Jogsik kézben, kezdődik a nyár fénypontja a motorozás.
Első hosszabb utamon azt mondtam akkor esett volna ki a kezemből a telefon amikor érdeklődtem ezután a szar után, szokatlan volt. Dobálta a szél, könnyű volt és rohadt kényelmetlen. Idővel és pár km után minden megváltozott, nem azt mondom, hogy kényelmesebb lett, inkább felvette a seggem az ülés formáját :)
Szerpentinezni nagyon jó vele, és még jobb lesz ha a gyári gumikat amelyek szerintem nem sokat érnek, lecserélem egy garnitúra street attack- ra.
Azokkal rendesen lehet döntögetni.
A szerviz nem rossz csak nem igazán rugalmasak, előző bejelentkezés után cirka 8 óra alatt le is cserélték az olajat illetve az olajszűrőt.
Biztos sok dolguk volt. Azt hiszem épp új motorokat készítettek fel forgalmi vizsgára.
Hiba listát nem igazán tudok írni, ami nem tettszik nincs rajta: hőfok jelző, fordulatszám jelző, a kormányzár pedig katasztrófa, tiszta Simson feeling.
Fogyasztás 4- 4,5 liter nem túl sok de ellehet kevesebből is mászkálni vele.
Egész jól megy rendesen megvadul 90- 100 után, és nem áll meg 158- ig. Amire szerintem figyelhettek volna a mérnökök, hogy elbírt volna a gép egy hatos váltót is, na de ez ilyen lett.
Gyári dobbal szép kis pukkadozó hangja van, egy nyitott dob sokat segít rajta nekem egy Raptor van rajta, néha akkorát csattan, hogy megijedek tőle:)
Szóval megszerettem nem bántam meg, kitűnő gép csak ajánlani tudom, kiváló kezdőknek, újrakezdőknek illetve haladóknak is :)

Folyt.köv.


2009. December. 2. /szezonzáró/

Szóval az év utolsó hónapjában 15fok azt gondoltuk a barátokkal elmegyünk csúszunk egyet, sikerült méghozzá jó síkos falevélen.
Eredmény: kopóalkatrészek /fejidom, elsősárvédő, kézvédő, kormány/

Hibalista

- Kopó alkatrészek, saját hibából...

Ide hordtam szervizbe

Power City

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 3896
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Sr- 50 Ditech Következő motorja? Nem tudom olyan sok jó motor van...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.