Ami túléli az emberiséget
Szöveges ítélet
Mindenképpen rendszámos motort akartam, ilyen árban csak ETZ-k voltak és bele is törődtem hogy egy kétütemű csodám lesz, de rábukkantam a kis Suzuki hirdetésére és egyből le is beszéltem egy találkozót a tulajjal mert 50km-re volt tőlem.Próbáltak többen is szólni hogy ne éljem bele magam mert ez egy 82-es öreg és OLCSÓ motor ami biztos nem véletlenül van.De szerencsére ez nem így volt mert már a próbakörön éreztem hogy ez a motor nekem kell.Úgy voltam ha a hazautat kibírja akkor nem lesz vele gond, ez így is volt mert azóta 11ezret ment és még mindig hazahozott.Természetesen ez nem egy új motor, kellenek kompromisszumok leginkább a futóműve és a fékei kifogásolhatóak de motorikusan tökéletes.A fogyasztása 3liter körül mozog de ezért cserébe akár 140kiló terhelésnél is tudja a 90-et utazóban, ami szerintem nem rossz teljesítmény a korát nézve.Kényelem szempontjából ilyen 50-70km egyhuzamban nem probléma de ennél többnél már fájdalmas de ebben szerepet játszik a 190cm feletti magasságom, de ez a hátsó ülésen már 30km-től előjön.Minden összevetve ez egy nagyon jó motor kis pénzű kilométer hiányos embereknek, egy igazi válságmotor.Nem szeretném eladni.:)
Hibalista
- Benzincsap amit csak Ebayről tudtam beszerezni,
- Hátsólámpa amit szintén Ebayről,
- Teleszkóp szímering,
- Fényszóró kapcsoló,
- Pár izzó
-
Ide hordtam szervizbe
Sose vittem sehova, apróságok voltak azokat mind magam csináltam.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 38200 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | NSR | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |