Ami jó, az jó
Szöveges ítélet
Egy AN 400-as robogóról ültem át, ami előtt hosszú ideig nem motoroztam. Egy évre rá jött a negytesó... :-)
Sajna nem sokat válogattam a motorok között, csak simán betoltam a 400-ast az üzletbe és elhoztam (persze ráfizetéssel) a 650-est.
Ez egy "executive" modell, ami magában foglalja az ABS-t, az ülés- (vezető vgy vezető+utas) és a markolatfűtést is.
Ami szuper rajta, az a változtatható magasságú plexi és a behajtható tükrök. Ez utóbbi segít a tárolásban és a haladásban is, a tükröket behajtva sokkal keskenyebb a motor.
A 400-as után azért sokkal másabb feeling a kéthengeres motor, ami nagyon kellemesen tud duruzsolni még a gyári kipufogóval is. Az automata váltó nagyon szuper, szabályosan ki lehet vele lőni ha zöldre vált a lámpa. Van rajta "power" mód, ez ugyan magasabb fordulatszámokat tesz szabaddá, de a tapasztalatom szerint nem sokat számít, kivéve, hogy finomabb a gázreakció és így jobban adagolható a gáz vagy a motorfék (ez igencsak erős).
Motorizáltsága jó, a sebváltó szuper, a stabilitása kicsit gyengébb, szerintem a vázat lehetett volna stabilabbra is tervezni. A 150-160 km/h simán tartható vele, jól lehet dönteni is, bár előbb-utóbb ennek a középsztender igencsak gátat szab.
185 cm vagyok, a gyári plexi pont a sisakra dobja a szelet, de megbarátkoztam vele.
egyébként jól elférek.
Hátránya az, hogy egy idő után unalmas, mert nem kell semmit csinálni, csak gázt adni vagy fékezni. Egyébként tökéletes.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Brutschi Motos, Eiken
Korrekt, néhol drága, de megbízható.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | AN400 | Következő motorja? | Africa Twin |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |