Alpok Adria királya
Szöveges ítélet
A motor egy 49 év körüli idegsebész orvosé volt aki 4és fél évet használta és nagyon vigyázott rá.Nagyon szép gyári állapotban hoztuk el,annyi hibával hogy a motor vázán van egy kicsike kopás a ruhafűtés-csatlakozó miatt ahogy mozgott a menetszél miatt.Mikor hoztuk haza elkapott minket az eső,nem áztunk el mivel nagyon jó a szélvédelme és ebben nagy szerepet játszik a túraplexi.3000res fordulatszámkörnyékét nagyon nem szereti ez a V2-es motor mert rángat mint valami ideges kecske.Ezt írja is a kezelési útmutató hogy olyan 3500-as fordulatszám felett mennyünk vele.2.ban 8000res fordulatszámon 120at megy,persze ezt csak egyszer csináltuk.A legtöbb amit eddig mentünk vele az 200KM/h volt de már ez bőven elég hiszen egy ilyen túramotorral főleg túrázáskor fölösleges még 150et is menni.Már 19887km van benne és azt hiszem 12900zal vettük át Április 22én és ezt a 6987KM-t 2hónap alatt tettük bele (ja és persze ez naponta növekszik :-) )
Hibalista
- Gyertyacsere,Beindítás után 3000nél kihagyott a gyertya és visszapüffent olyat hogy a légszűrő pillangói kifordultak és szabadon püfögött ki-be a levegő,de csak kézzel vissza letttek pattintva aztán be lettek kenve és azóta kíváló(mellesleg előtte való éjszaka álmomban Apám állt az udvaron a motorral és lefulladt neki mindíg mert mindenféle fű ment a légszűrőbe)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 12900 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3500 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |