Ajánlom de nem mindenkinek!
Szöveges ítélet
2006-os motorkiállításon történt az eset. Borongós hideg nap volt, a madaraknak eszükbe sem jutott csicseregni. A téli elvonási tüneteimet enyhítendő látogattam el az említett rendezvényre. Furakodtam a tömegben és tágra nyílt szemmel fürkésztem a csemegéket ígérő csillogó villogó standokat.....és akkor megláttam ŐT! Ott állt és leszegett fejjel cinkos tekintetét felém fordította. Na akkor tudtam, hogy mi ketten nem is oly sokára mint borsó meg a héjja eggyé válunk. Egy évvel később lettünk egymásé és "szerelmünk" azóta is töretlen.
Persze a vagyonszerzést megelőzte néhány sajtó termék tüzetes átolvasása és egy tesztvezetés is. De a külcsin az ár-érték és a belbecs harmonikus találkozásának manifesztuma ma már otthon LÓgatja leszegett "fejét".
A tesztekre ill. a tesztekőkre kitérnék néhány szó erejéig...
Majd minden teszt(elő) megítélésem szerint teljesen szubjektív képet poróbált a nagyérdemű elé tárni...
A "szakértők" írtak a nyomvájatokban rejlő meglepetéscsomagokról, ami igaz ugyan de hát 240 es lencse keresztmetszettől mit várt a drága. Valamit valamiért ugye!
Szélvédelem: "...ilyen SZ*R olyan SZ*R hangzott a tesztelő fitymáló véleménye....
Hááát persze hogy az hiszen ez egy choppercruisermittudomén. Bájos tündérmackó tesztelő szakértő bácsik! Ilyet azért vesz a nagyérdemű hogy csapja a szél teccik érteni. Ha nem szélre vágynék akkor egy samsonite reklám motort vennék stelázsi nagyságú fejidommal és annyi formatervezett bőröndel hogy egy közepes család 1 hétre nyugodtan indulhasson nyaralni a családi kedvencel.
"Hosszú íveken kanyarodik" hangzott az ellentmondást nem tűrő ítélet. HÁÁÁMÁHOGYNE buksikáim! Egy majd 2,5 méteres vassal aki több mint 3 mázsával nyomja a közutat ne akarjunk MadMax karika mentén fordulni főleg úgy ha a "profi" pilóta van vagy 60kg.
Ez a vas embert igényel, olyat aki nem plexi mögé bújva szemléli az előtte kanyargó aszfaltkígyót, aki nem futárkodni szeretne, vagy pizzát kihordani a városban, hanem élvezni az erőt a szelet és "ráér" a manőverekre a széles utakon. Aki nem erre vágyik az ne ilyet vegyen hanem egy fürge, meredek villaszöggel megáldott 160 kilós áramvonalas sportgépet.Mert ugye a szlalom versenyeken is ritka résztvevő egy Chevi Impala pölö....
Én nagyon nem bántam meg a mínusz 3 millát. Hál´ Istennek meg tudtam volna engedni nagyobb beruházást is de minek mikor ebben az árkategóriában is megtaláltam azt amire vágytam.
Hibalista
- A gépet 0-km óta használom, még nem romlott de néhány apró inkább idegesítő gyári hibát ki kellett küszöbölni rajta.
- 1. A hátsó fék szinter betétje hidegen iszonyatos nyikorgó hang kíséretében harapott a féktárcsába, amit egy puhább keverékű betét(hátul elég az is) cserével meg is szünt.
- 2.Nem tudom hogy a fenti dologgal összefügg e de a hátsó radiálisan függesztett féktárcsa egyenetlen úton zörgött mely hangot álló helyzetben a tárcsa megmozgatásával is reprodukálni lehetett. Gariban kicserélték probléma megszűnt.
- A fenti hibák mint a csokoládén kicsapódott kakaóvaj esetében a termék élvezeti értékéből mit sem vont le, inkább "zavaró apróság" bejegyzéssel került fel a "kórlapra".
Ide hordtam szervizbe
MOTORRAD Budapest
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Tóth Laci a gondos, hozzáértő, motorostárs, akin látszik a szakma és a motorok szeretete!
Mindenkinek ajánlom!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |